וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאב משחזר את אולאג'ואן, דוק ריברס משחזר את עצמו

קווין לאב רשם מספרים נדירים אבל הפסיד לווינריות של ריברס, לארי בירד בביקורת על גריינג'ר, OKC מסבירה את המעידה

טורונטו סיפקה את ההפתעה הגדולה של הלילה (בין ראשון לשני), כשגברה על הת'אנדר באוקלהומה סיטי, ורשמה ניצחון חוץ רביעי ברציפות, לראשונה מאז 2002. הרפטורס רשמו ריצת 0:6 ב-1:25 דקות האחרונות כדי להבטיח את הניצחון 98:104, והת'אנדר הפסידו בבית אחרי מאזן 0:13 חלק העונה. "לא הרבה פעמים יוצא לך לתפוס את קווין דוראנט ביום כזה", אמר מאמן הראפטורס דוויין קייסי, שראה את כוכב הת'אנדר מספק 24 נקודות ב-5 מ-16 מהשדה, "הוא עבד קשה בשביל כל נקודה. הדבר היחיד שאפשר לעשות זה להאט אותו, והצלחנו לעשות את זה. זה שינה את המשחק".

הראפטורס ניצחו את הרבע האחרון 14:29, כשהם מנצלים את העובדה שהת'אנדר קלעו ברבע רק 5 מ-15 מהשדה. זה היה הרבע הרביעי הכי חלש של OKC העונה. "הדברים האלה קורים", אמר דוראנט, "הם ניצחו אותנו בצורה הוגנת. הקשינו עליהם, אבל הם הצליחו לקלוע כמה זריקות חשובות. זה ה-NBA".

דמאר דרוזאן שחקן טורונטו ראפטורס מול קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. Alonzo Adams, AP
"הדברים האלה קורים". קווין דוראנט/AP, Alonzo Adams

* קווין לאב הפך לשחקן הרביעי בלבד ב-40 העונות האחרונות ב-NBA שרושם משחק עם 45 נקודות, 19 ריבאונדים ו-6 אסיסטים במשחק, והוא הראשון מאז האקים אולאג'ואן מאז 1996. אולאג'ואן רשם 46, 19 ו-8 במארס 1996 במדי יוסטון, ופעמיים נוספות עשה זאת בוב מקאדו במדי באפלו: בינואר 1976 רשם 45, 21 ו-6, ובמארס 1975 רשם 51, 20 ו-6. בנוסף, רשם לאב גם מרפק כואב למצחו של בלייק גריפין.

הבעיה היא שלמרות המשחק הנהדר של לאב, מינסוטה הפסידה 120:116 לקליפרס, כשהיא מאבדת במו ידיה יתרון בטוח, עם איבוד כדור מיותר והחטאות כואבות מהעונשין. "פשוט פספסנו את זה, פספוס ענק", אמר לאב בתסכול, "אין לי דרך אחרת להגיד את זה, פשוט פספסנו את זה". מנגד, בקליפרס התגאו באופי שהפגינו, וכריס פול אמר ש"הדבר הכי חשוב שלמדנו מדוק ריברס, גם באימונים, זה שהוא תמיד ש'המשחק לא נגמר'. גם כשפיגרנו ב-4 הפרש כשנותרו כמה שניות לסיום, לא ויתרנו".

קווין לאב שחקן מינסוטה טימברוולבס מול מאט בארנס שחקן לוס אנג'לס קליפרס. Alex Gallardo, AP
הישג נדיר. קווין לאב/AP, Alex Gallardo

* בזמן אינדיאנה ממשיכה לנצח ולהחזיק במאזן הכי טוב במזרח, הנשיא לארי בירד מעביר ביקורת על דני גריינג'ר, לשעבר השחקן הכי כישרוני של הפייסרס, שמתקשה לחזור מהפציעה ולהשתלב בקבוצה. גרינג'ר מתקשה לחזור, אחרי שנעדר תשעה חודשים, ולמעשה שיחק רק שישה משחקים מאז מאי 2012.

"הוא לא עובד מספיק קשה בטרום עונה", אמר בירד, "הוא לא אחד שידחוף את עצמו עד הקצה, כמו שאחרים עושים. הוא עובד קשה, אבל לא דוחף את עצמו. בגלל זה הוא מתחיל כל עונה בצורה איטית, ונאלץ לעבוד קשה בניסיון לחזור".

אייברי בראדלי שחקן בוסטון סלטיקס מול דני גריינג'ר שחקן אינדיאנה פייסרס. Darron Cummings, AP
"הוא עובד קשה, אבל לא דוחף את עצמו". דני גריינג'ר/AP, Darron Cummings

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully