וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "משחק שאין ממנו דרך חזרה"

22.12.2013 / 22:32

מכבי חיפה, ללא מורן רוט ובריאן רנדל הפצועים, תתארח באילת, לה בעיות משלה, בשמינית גמר הגביע (18:45, ערוץ 1)

משחקי שמינית גמר גביע המדינה יגיעו מחר (שני) לסיומם במשחק בו תארח הפועל אילת את מכבי חיפה (18:45, ערוץ 1). הקבוצה של עודד קטש מגיעה למשחק לאחר שקטעה בשבוע שעבר את הרצף השלילי בו הייתה עם ניצחון חשוב על עירוני נס ציונה, אך למרות זאת אין שקט בעיר הדרומית. מאז הגעתו של יובל נעימי לקבוצה, לפני כשבוע וחצי, מסתובבים מספר שחקנים לא מרוצים. עם זאת, באילת הבהירו כי לא יבוצעו שינויים של שחרור שחקנים לפחות עד לסיום שבוע גביע המדינה. עלייה של הקבוצה לחצי גמר הגביע בסוף השבוע עשויה לדחות את השינויים הכפויים בזמן נוסף.

מכבי חיפה מגיעה למשחק במצב אפילו טוב פחות. הקבוצה של דני פרנקו איבדה בשבועות האחרונים גובה, כשאת הסיבוב הראשון היא מסיימת מחוץ לרביעייה הראשונה, עם מאזן של שישה ניצחונות וחמישה הפסדים, הסיבוב הראשון החלש ביותר בתקופתו של ג'ף רוזן באולם הביתי ברוממה. אם הנתון הזה לא מספיק, למשחק באילת תופיע חיפה שוב ללא מורן רוט, שמחלים מניתוח ארתוסקופיה בברכו, ומבריאן רנדל שסובל מפציעה בכתפו.

מורן רוט שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
ירגישו בחסרונו? מורן רוט/מגד גוזני

במועדון מעוניינים מאוד להתחזק בעמדות הגארד, גם לאור פציעתו של רוט, וגם לאור העלייה לשלב הבתים השני ביורוקאפ. כזכור, חיפה תתמודד בבית אחד עם חימקי מוסקבה, נימבורק וסיינה. כמו כן בחיפה עדיין לא גילו מה היא אותה פציעה שמונעת מבריאן רנדל לשחק בשבועיים האחרונים, למרות שביצעו לשחקן בדיקת MRI. אם רנדל ימשיך להיעדר בתקופה הקרובה, ינסו בקבוצה להתחזק גם בפורוורד זר.

"משחקי הגביע תמיד מביאים עימם ריגוש ואדרנלין אחר", אמר דני פרנקו לקראת המשחק, "משחק אחד שאין ממנו דרך חזרה הוא תמיד אתגר קשה. אנחנו מתמודדים מול יריבה מאומנת שהתחזקה מאוד בתקופה האחרונה. אנחנו יודעים שאם נבוא נחושים ומרוכזים נוכל לנצח בכל מגרש. בכל הקשור לגביע יש לי חוב קטן למועדון וזו ההזדמנות לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully