וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "משחק גביע טיפוסי, שמח שעלינו"

22.12.2013 / 22:22

מאמן הפועל ת"א נשם לרווחה אחרי נס ציונה: "שמח שהיינו מפוקסים". זילברשטיין: "עם טיילר או בלי טיילר, אנחנו קבוצה"

אחרי שסיימה את הסיבוב עם ארבעה ניצחונות רצופים, המשיכה הפועל תל אביב במומנטום הנהדר שלה גם בגביע המדינה כשגברה הערב (ראשון) על עירוני נס ציונה המסוכנת 72:82 ועלתה לרבע גמר גביע המדינה. "זה היה משחק גביע טיפוסי", אמר מאמן הפועל תל אביב, ארז אדשלטיין, "שכל סל וכל התקפה קובעת. אני מאוד שמח שהיינו מפוקסים, מחודדים, עשינו דברים טובים, שמרנו מצוין ואני שמח שעברנו ל-8 הגדולות".

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. מגד גוזני
פניהם אל עבר ההגרלה של רבע הגמר. אדלשטיין/מגד גוזני

ג'וש אוונס שקלע 9 נקודות עבור האדומים אמר: "הם קבוצה טובה בלי שום קשר, ידענו שזה יהיה מאבק, ואנחנו שמחים שהשגנו את הניצחון". על השלב הבא אמר השחקן: "אנחנו לוקחים את זה משחק אחרי משחק, נחכה לראות את ההגרלה ונתכונן ליריבה הבאה שלנו. אנחנו מתחברים, מתחילים לדעת איך לשחק כקבוצה, יודעים מה עובד לכל שחקן, וכל אחד יודע את התפקיד שלו".

מנגד, בנס ציונה כאבו את ההדחה מהגביע, ומאמן הקבוצה, נדב זילברשטיין התייחס בסיום לחסרונו של כוכב הקבוצה, טיילר האניקט: "אנחנו קבוצה, עם טיילר או בלי טיילר. הוא מאוד משמעותי אצלנו, אבל אנחנו קבוצה. צריכים לדעת להתמודד עם מצבים כאלה, אבל החבר'ה נענו לאתגר ונתנו הכל על המגרש, אני לא יכול להגיד מילה אחת רעה על מה שהם עשו. טיילר חסר, אבל נצטרך לדעת להסתדר, נעשה את ההתאמות, אנחנו מספיק אינטיליגנטים ומספיק מחויבים. אני לא יודע אם הייתה בעיה של אופי, יותר ברמת הביצוע של ההתקפה וטעויות קטנות בקטע ההגנתי".

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. מגד גוזני
צריכים לדעת להסתדר גם ללא האניקט. זילברשטיין/מגד גוזני

מי שהיתה הכי קרובה להפתיע הערב קבוצה מליגת העל היא הפועל גליל עליון, שכמעט וגברה על הפועל ירושלים הגדולה. הקבוצה של זיו ברתנא הוליכה לאורך מרבית המשחק, אך בדקות הסיום לא היתה יכולה להשלים את הסנסציה ונפרדה רק עם המחמאות בהפסד 81:76.

"אני מרגיש פספוס", הודה מאמן הקבוצה, זיו ברתנא בסיום. "היה לי חלום לפני חצי שנה, ב-23 ליוני, ישבנו פה בחדר וידאו והיה נראה שלא תהיה קבוצה, והיה חלום להרבה אנשים שתהיה קבוצה ונראה את הקהל הזה, וזה מאוד מרגש לראות את החלום הזה מתממש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully