וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "זה לא קרב אישי ביני לבין מוריניו"

ארסנל תארח את צ'לסי במשחק המרכזי של המחזור ה-17 (ב', 22:00, ספורט1). פודולסקי כשיר. הבלוז רוצים מקום שני

רגע לפני הבוקסינג דיי וקדחת משחקי סוף השנה בפרמיירליג, המחזור ה-17 יינעל ביום שני (22:00, ספורט1 וספורט1 HD) עם משחק שבוודאי ייתן טעם של עוד: ארסנל נגד צ'לסי.

התותחנים שצברו נקודה בלבד מתוך שש האחרונות, איבדו את המקום הראשון לליברפול וגם נקודה ביתית לא תספיק להם בשביל לחזור לשם. אחרי שכבר הפסידו העונה למנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי, ארסן ונגר ושחקניו צריכים להראות שהם מסוגלים לנצח יריבה מהשורה הראשונה וגם לנפץ רצף לא מחמיא של שלושה הפסדים לבלוז בכל המסגרות.

ארסנל תחסר את ג'ק ווילשר המורחק ואת לורן קוסיילני הפצוע, אבל לוקאס פודולסקי שהיה פצוע, חזר לפעילות ועשוי לקבל דקות. צ'לסי מצידה לא מצידה יכולת יוצאת מן הכלל העונה, אבל משיגה ניצחונות ושלוש נקודות יצמידו אותה לליברפול בפסגה. הבלוז יגיעו עם סגל שכולל את כל השחקנים הבכירים.

בששת המשחקים האחרונים בין ארסנל לצ'לסי, ארסן ונגר פגש חמישה מאמנים שונים בכחול, אבל מחר הוא יראה פנים מוכרות. ז'וזה מוריניו שוב כאן ולמרות הקרבות הפומביים ביניהם בעבר, בעיקר אחרי שהפורטוגלי כינה את הצרפתי "מציצן" ב-2005, ונגר אמר לקראת המשחק: "זה לא קרב אישי. כשאתה מחוץ למגרש, אנשים משתנים. מוריניו ואני בילינו ביחד בכנס המאמנים של אופ"א בז'נבה". מוריניו השמיע דברים דומים: "זה לא אני נגד ונגר, זו צ'לסי נגד ארסנל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully