וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:1 את מילאן

שער ניצחון של פלאסיו (86) סידר לנראזורי את הדרבי והעלייה למקום החמישי, הרוסונרי בצרות. ניצחון תשיעי ברציפות ליובה

הסריה א' תצא הערב (ראשון) לפגרה בת שבועיים, אבל רגע לפני כן התקיים המשחק המרכזי של המחזור ה-17: הדרבי המילאנזי בו אינטר אירחה את מילאן והעמיקה את הצרות של הרוסונרי בטבלה עם ניצחון 0:1 משער של רודריגו פלאסיו הבלתי נגמר ארבע דקות לסיום. במשחקי אחר הצהריים יובנטוס רשמה ניצחון ליגה תשיעי ברציפות והיא ממשיכה לדרוס את הליגה. רומא הביסה את נועלת הטבלה קטאניה.

בשבת נאפולי נפרדה מקליארי ב-1:1 בלבד

שחקן יובנטוס, מרטין קאסרס. AP
יובנטוס צופה על כולם מלמעלה. קאסרס/AP

אינטר - מילאן 0:1

הדרבי ה-181 של מילאנו אמנם לא הפגיש הפעם שתי קבוצות צמרת, אבל הוא סיפק לנו סיומת אדירה, בעיקר בגלל יכולת של איש אחד: רודריגו פלאסיו שהבקיע את שער הניצחון ארבע דקות לסיום. הניצחון של אינטר, שממש לא היה מרשים, קירב אותם כדי חמש נקודות מהמקום השלישי ששווה ליגת האלופות, בעוד במילאן הכיסא של מסימיליאנו אלגרי מתנדנד כעת במלוא העוצמה אחרי הפסד כואב שמקרב אותם חמש נקודות מהקו האדום.

אחרי כמה איומים מחוץ לרחבה בשני הצדדים, אנדראה פולי הגיע להזדמנות מצוינת בעקבות יציאה לא טובה של סמיר האנדנוביץ', אבל בעט ממצב מצוין נוח. בדקה ה-53 הגיעה פעולה חיובית של באלוטלי שסיכן את השער של אינטר, אבל האנדנוביץ' הדף. סופר מריו המשיך לחפש את השער ובדקה ה-72 הוא הפגיז בעיטה חופשית שפספסה את המסגרת. תשע דקות לסיום הגיעה הזדמנות נהדרת של אינטר כשפלאסיו קיבל מנגאטומו, אבל הבעיטה שלו נהדפה על ידי אביאטי כשגם הניסיון השני של קוזמנוביץ' לא צלח.

ההזדמנות של אינטר השתלמה לה כשגוארין מסר העביר כדור רוחב למרכז הרחבה, ופלאסיו שהתמקם היטב היה שם כדי להמשיך עם העקב ולכבוש את שערו העשירי העונה. הדרבי איבד את הספורטיביות שלו בתוספת הזמן כשמהומה בין השחקנים הסתיימה עם הרחקה של סולי מונטארי ממילאן.

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר חוגג. AP
שער ניצחון מהסרטים. פלאסיו/AP

אטאלנטה - יובנטוס 4:1

אלופת איטליה בליגה משלה והיום היא רשמה ניצחון תשיעי ברציפות, תוך שהיא שומרת על פער של חמש נקודות מרומא שבמקום השני ומגדילה ל-10 מנאפולי השלישית. קרלוס טבס כבש בבעיטה שטוחה וחזקה מ-16 מטר כבר אחרי שש דקות, אבל אטאלנטה סיפקה תשובה כעבור תשע דקות, כשמקסי מוראלס כבש בבעיטה מתוך הרחבה אחרי מבצע יפה של ג'אקומו בונבנטורה. ספיגה ראשונה של ג'אנלואיג'י בופון אחרי שמונה משחקים פלוס תשע דקות, או בדקות: 744. 1:1 ומשחק חדש, אבל יובה זו יובה והיתרון המחודש שלה היה רק עניין של זמן. פול פוגבה קבע 1:2 בדקה ה-46, פרננדו יורנטה כבש את השלישי בדקה ה-75 וארתורו וידאל הגדול חתם בדקה ה-79.

שחקן יובנטוס, קרלוס טבס. AP
שחקן יובנטוס, קרלוס טבס/AP

רומא - קטאניה 0:4

אחרי כמה מחזורים בהם היא התחילה לקרטע, רומא הייתה זקוקה למשחק נגד האחרונה בטבלה כדי להחזיר לעצמה את הביטחון ולסיים את 2013 עם הרבה אופטימיות. האיש שלה בכל הנוגע לכיבושים היה דווקא הבלם המרוקני מהדי בנאטיה, שכבש את הראשון בדקה ה-18 ואת השלישי בדקה ה-59 - שניהם בנגיחות. מתיה דסטרו מצא בעצמו את הרשת בדקה ה-55 אחרי השמטה של השוער האורח אלברטו פריזון וז'רביניו קבע 0:4 10 דקות לסיום, אחרי שהוא הספיק לרשום החמצה גדולה לפני כן. הג'אלורוסי רשמו ניצחון ראשון על הסיציליאנים אחרי חמישה משחקים והם ממשיכים לדהור להשתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה.

שחקן רומא, מהדי בנעטיה. AP
כבש בשתי נגיחות. בנאטיה/AP

ורונה - לאציו 1:4
לוורונה: לוקה טוני (5, 78), חואן איטורבה (44), רומולו (63). ללאציו: לוקאס ביגליה (27).

ססואולו - פיורנטינה 1:0
לפיורנטינה: ג'וזפה רוסי (82).

סמפדוריה - פארמה 1:1
לסמפדוריה: אדר (44). לפארמה: אלסנדרו לוקארלי (64).

טורינו - קייבו 1:4
לטורינו: אלסיו צ'רצ'י (45, 90), צ'ירו אימובילה (65), ג'וזפה ויווס (80). לקייבו: סיריל תרו (9).

בולוניה - גנואה 0:1
לבולוניה: אלסנדרו דיאמנטי (57).

לוקה טוני, שחקן ורונה. GettyImages
דרס את לאציו. לוקה טוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully