וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמשת המשחקים הטובים ביותר של כספי ב-NBA

ההצטיינות מול הלייקרס וקובי, הפעם הראשונה בה פתח בחמישייה, שיא הקריירה מול פיניקס והמשחק שהמחיש את חזרתו לעניינים ביוסטון. בעקבות המשחק הנהדר של עומרי כספי הלילה, חזרנו לתצוגות הגדולות שלו בליגה הטובה בעולם

עומרי כספי רשם הלילה (ראשון) את אחד ממשחקיו הטובים ב-NBA בשנים האחרונות, בניצחון יוסטון 97:114 על דטרויט בחוץ. הפורוורד הישראלי עלה מהספסל, שיחק 30 דקות, ותרם תרומה נאה לניצחון של הרוקטס: 13 נקודות, שיא קריירה של 7 אסיסטים, וכן 6 ריבאונדים. בעקבות ההצגה של כספי, נזכרנו בחמשת המשחקים הטובים ביותר שלו בקריירת ה-NBA. ובינתיים, רק שימשיך ככה.

הצגה להווארד וכספי מול דטרויט

עמרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס מטביע. רויטרס
בכורה מרשימה. כספי בסקרמנטו/רויטרס

אוקלהומה סיטי - סקרמנטו קינגס 89:102

עונה: 2009-2010

שורה סטטיסטית: 19 דקות, 15 נקודות (7 מ-10 לשתיים, 0 מ-2 לשלוש, 1 מ-2 מהקו), 4 ריבאונדים


אחרי שאותת על כוונותיו עם יכולת מצוינת בליגת הקיץ, עומרי כספי התייצב למשחק פתיחת העונה באוקלהומה סיטי עם רוח גבית. הישראלי עלה למגרש 6:26 דקות לסיום הרבע, ובדקות הראשונות על מגרש NBA ההתרגשות ניכרה היטב. רק 2:09 דקות לסיום הרבע השלישי כספי עלה ללוח עם נקודות ראשונות, אך עד הסיום הוסיף עוד 13 נקודות מהירות שהבטיחו הרבה מאוד לקראת ההמשך. כספי בלט במשחק הזה, במיוחד על רקע חולשתו של הרוקי השני והמדובר-יותר של הקינגס, טייריק אוונס, שסיים עם 10 נקודות באחוזים רעים מהשדה. עונת 2009-2010, עד כמה שזה נשמע אבסורד, הייתה הטובה בקריירת ה-NBA של כספי עד כה. זו הייתה יריית הפתיחה.

עמרי כספי (במרכז), סקרמנטו קינגס, מוקף בשחקני וושינגטון וויזארדס קרון באטלר דשון סטיבנסון. קרון באטלר, AP
טבילת אש מוצלחת בחמישייה. כספי/AP, קרון באטלר

סקרמנטו קינגס - וושינגטון וויזארדס - 109:112

עונה: 2009-2010

שורה סטטיסטית: 38 דקות, 22 נקודות (6 מ-16 מהשדה), 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים


אחרי שהוכיח את עצמו גם במשחקים הבאים בפתיחת עונת הרוקי שלו, כספי קיבל סוף סוף את מבוקשו ופתח לראשונה בחמישייה של הקינגס. פול ווסטפאל, שמערכת היחסים שלו עם כספי ידעה עליות ומורדות לאורך השנים, הכין את הישראלי לכך שיקבל את ההזדמנות עוד לפני המשחק, והוא ענה עם יכולת משובחת. "באימון שלפני המשחק המאמן אמר לי שאפתח בחמישייה. התרגשתי מאוד, אתה חולם מגיל קטן על הרגע הזה", סיפר כספי בהתרגשות בסיום.

עמרי כספי, סקרמנטו קינגס, מול לאנדרו ברבוסה, פיניקס סאנס. Steve Yeater, AP
שיא קריירה. כספי מול פיניקס/AP, Steve Yeater

סקרמנטו קינגס - פיניקס סאנס 113:109

עונה: 2009-2010

שורה סטטיסטית: 44 דקות, 24 נקודות (10 מ-19 מהשדה, 3 מ-6 מהשלוש), 7 ריבאונדים


בעוד שעומרי כספי המשיך לחזק את מעמדו כאחד הרוקי'ז הבולטים בליגה, הקינגס לא הפסיקו להפסיד. גם במקרה הזה, מול הסאנס ובמיוחד מול סטיב נאש שעוד היה אז בשיאו, סקרמנטו רשמה עוד הפסד ביתי, אך כספי עצמו רשם עוד ציון דרך עם שיא קריירה בנקודות, שנשמר עד היום. ווסטפאל העניק לו דקות ממושכות על הפרקט ונתן לו הזדמנות גם בדקות ההכרעה. כספי ניסה להוכיח את עצמו עם 5 נקודות ברבע האחרון, אך זה לא הספיק. "אני פשוט מאוכזב", הודה כספי בסיום, "אנחנו חייבים למצוא דרך לנצח משחקים מהסוג הזה".

עומרי כספי במדי סקרמנטו קינגס מול קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
משחק שיא בסטייפלס סנטר. כספי מול קובי/AP

לוס אנג'לס לייקרס - סקרמנטו קינגס 100:95

עונה: 2009-2010

שורה סטטיסטית: 40 דקות, 20 נקודות (8 מ-14 מהשדה, 3 מ-7 לשלוש), 8 ריבאונדים, 4 איבודים


עונת 2009-2010 החלה בסימן הדעיכה האיטית של כספי, שאחרי עונת רוקי מבטיחה לא הצליח לעשות צעד נוסף קדימה. כספי נותר תקוע בקבוצה חלשה, והבלגן חגג עם שני הכוכבים הפרובלמטיים דמרקוס קאזינס וטייריק אוונס. המשחק הזה, בסטייפלס סנטר, היה רק רגע אחד של נחת בעונה קשה, וכספי היה שותף מלא לאחת מהפתעות העונה. הקינגס, עם מאזן עלוב של 33:14, הדהימה את האלופה. כספי צלף שוב ושוב מחוץ לקשת, ואפילו הוסיף דאנק במתפרצת על קובי בריאנט. "ברור שהם הקבוצה הכי טובה בליגה, אנחנו מרגישים מצוין", הודה כספי המופתע בסיום. "זו דרך טובה לצאת ממשבר". אז המשבר ההוא לא ממש נפסק, לא עבור סקרמנטו ולא עבור כספי, אך המשחק בסטייפלס סנטר לא יישכח כל כך מהר.

פורוורד לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין (שמאל) מול פורוורד יוסטון רוקטס עומרי כספי (ימין). AP
משחק שסימן את חזרתו לעניינים. כספי מול בלייק גריפין/AP

לוס אנג'לס קליפרס - יוסטון רוקטס 118:137

עונה: 2013-2014

שורה סטטיסטית: 28 דקות, 19 נקודות (6 מ-12 מהשדה, 3 מ-6 משלוש), 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 2 חטיפות


אחרי תקופה קשה בקליבלנד, עומרי כספי מצא בית חדש בטקסס. המשחק הזה מול הקליפרס, שוב בסטייפלס סנטר האהוב כל כך על כספי, סימן את חזרתו הסופית והרשמית של הישראלי לעניינים. אומנם, דוויט הווארד עמד בלב העניינים בעקבות חזרתו הראשונה לעיר המלאכים מאז עזב את הלייקרס, אך כספי, שחזר מפציעה קלה, התעלה בעצמו עם תצוגת שיא. הוא הוליך את הרוקטס בנקודות, רשם שיא עונתי בריבאונדים וסיים עם שורה סטטיסטית נהדרת שהמחישה את השינוי שעבר: לא עוד סקורר בלבד, כי אם שחקן מגוון יותר שמסוגל לתרום בכמה וכמה אספקטים.

עומרי כספי, יוסטון רוקטס. Rick Bowmer, AP
רק שימשיך ככה. כספי בתצורה הנוכחית/AP, Rick Bowmer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully