וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טייריס רייס בראיון על סיפור חייו הייחודי

הגארד המאכזב של מכבי תל אביב סיפר לאתר היורוליג על גידול בנו כאב חד הורי. צפו, ואולי תתחילו לחבב את הבחור

את טייריס אתם מכירים בעיקר על המגרש. הגארד של מכבי תל אביב עדיין מנסה למצוא את מקומו בסגל של דיוויד בלאט, ובימים האחרונים הצהובים אף שוקלים את שחרורו לקראת יריית הפתיחה לטופ 16. אולם מחוץ למגרש מדובר במקרה יוצא דופן: רייס הוא לא רק שחקן כדורסל, אלא גם מגדל את בנו בן ה-8 כאב חד הורי. בראיון לאתר היורוליג רייס מספר על ההחלטה לגדל את בנו בעצמו על הקשיים שכרוכים בכך ועל התקווה שיהפוך בעתיד לכדורסלן כמוהו. צפו (הקטע הרלוונטי החל מדקה 5:00) בקטע ואולי תתחילו דווקא לחבב אותו.

מכבי תל אביב מחפשת גם רכז, דניאל האקט מועמד

צפו בראיון (החל מדקה 5:00)

"כל זה לא באמת היה מתאפשר ללא העזרה של אנשים אחרים", אומר רייס. "לפעמים יש אימונים בזמן שצריך לאסוף אותו מבית הספר, כך שאני זקוק לעזרה מפעם לפעם. אני לא גדלתי עם אבא, אז הרגשתי שלילד הזה חייבת להיות דמות אב, לא משנה מה יהיה".

רייס אף סיפר על התמיכה מצד חבריו לקבוצה. "הדבר הראשון ששואלים אותי תמיד בקבוצה הזאת זה על הבן שלו, הם דואגים לי והם באמת מתעניינים במצב שלי איתו. כששיחקתי בגרמניה ובליטא הוא למד הרבה, הוא עוד יעריך את החוויה הזאת בעתיד". תמיד כשקשה או קצת רע לי, אני יודע כשאחזור הביתה הבן שלי יחכה לי וירים אותי מחדש".

והילד, מסתבר, אוהב מאוד כדורסל. "הוא אוהב ספורט, הוא עושה כל דבר שאני עושה. מטורף לראות אותו גדל, ומוצא את התחביבים שלו. הוא מחפש את הדרך שלו", אומר רייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully