וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק: "אנחנו הטובים בליגה, לא חשוב מה אומרים"

הת'אנדר שחררו הצהרה בטקסס. דראמונד: "אמרתי להווארד, 'תודה על השיעור'". לברון כועס על הליגה, טרייד לגריינג'ר?

לילה עמוס עבר על חובבי ה-NBA, שקיבלו לא פחות מ-12 משחקים. דוויט הווארד (35 נקודות ו-19 ריבאונדים), עומרי כספי (13 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים) ויוסטון סיפקו הצגה ב-97:114 על דטרויט, אך מי שגנבה את ההצגה היא אוקלהומה סיטי, שניצחה את סן אנטוניו 100:113 בטקסס. הת'אנדר ממשיכים להחזיק במאזן הטוב בליגה (4:22) והוכיחו שוב את עוצמתם עם ניצחון ראשון בסן אנטוניו אחרי שישה הפסדים רצופים שם.

לראסל ווסטברוק, שהיה נהדר עם 31 נקודות ו-8 אסיסטים, נמאס שממעיטים בערכם. "יש לנו את המאזן הכי טוב בליגה. אני מאמין שאנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה, בלי שום קשר למי אומר מה. אפשר לדבר כמה שאפשר, אפשר לעסוק על הזמן בתחזיות, אבל בסופו של דבר צריך גם למשחק", אמר הגארד.

הצגה להווארד וכספי, ווסטברוק ריחף בסן אנטוניו

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ראסל ווסטברוק. AP
"הכי טובים בליגה". ווסטברוק/AP

מי ששוב התעלה אצל הת'אנדר הוא רג'י ג'קסון, שצלף 21 נקודות וחיפה על תפוקה בינונית יחסית של קווין דוראנט, שנעצר על 17 בלבד. "זאת הפעם השנייה שהוא מצטיין מולנו, אנחנו חייבים למצוא לזה פיתרון", הודה בסיום טוני פארקר, שתפר 23 נקודות שלא הספיקו. "ווסטברוק ודוראנט הולכים לקלוע ולקחת הרבה זריקות בכל מקרה, אבל אי אפשר לתת לג'קסון לקלוע כל כך הרבה. זה משחק שני שהוא השחקן שהכי פוגע בנו".

דוראנטולה בחר להחמיא לצלע השנייה שלו, ראסל ווסטברוק. "הוא עושה עבודה נהדרת, ועוזר לכולם להיות מעורבים וללכת לעמדות הנכונות. בזכותו שחקנים יודעים איך ומתי לקלוע".

שחקן יוסטון רוקטס דוויט הווארד מול שחקן דטרויט אנדרה דראמונד. AP
"אמרתי להווארד 'תודה על השיעור'. הוא ענה לי 'מתי שרק תרצה'". הווארד מול דראמונד/AP

דראמונד מודה להווארד על שיעור בכדורסל

יוסטון חיכתה וחיכתה להצגת יחיד של דוויט הווארד, והלילה סוף סוף קיבלה אותה בניצחון 97:114 של יוסטון על דטרויט. עומרי כספי רשם משחק מצוין עם 13 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אך סופרמן התעלה עם דאבל-דאבל מפלצתי של 35 נקודות ו-19 ריבאונדים ושלט לחלוטין במאצ' אפ האישי מול אנדרה דראמונד. "בסוף המשחק אמרתי לדוויט, 'תודה על השיעור'. הוא ענה לי, 'מתי שרק תרצה'", התבדח דראמונד. "אני אוהב את אנדרה, הוא נהדר העונה, הוא רק בן 20 והוא לא מפחד מאף אתגר", החמיא הווארד בסיום.

"דוויט היה בלתי ייאמן הלילה. הוא שלט לגמרי במשחק", החמיא גם צ'נדלר פארסונס. "דראמונד שחקן טוב, באמת, אבל הפעם דוויט פשוט שלט לגמרי בצבע".

קווין מקהייל נאלץ להסתדר הלילה לאורך שלבים רבים ללא פטריק בברלי, ששבר את ידו במהלך המשחק, והצטרף לרשימת הגארדים הפצועים ההולכת ומתארכת לצד ג'רמי לין. בברלי צפוי להיעדר בין ארבעה לשישה שבועות. בהיעדרם, ארון ברוקס שיחק 34 דקות. "פטריק הולך להיעדר עכשיו זמן מה, כך שנקווה שג'רמי יחזור בקרוב. בינתיים, ארון ברוקס עושה עבודה טובה".

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס. AP
לא חובב שרוולים. לברון ג'יימס/AP

* סן אנטוניו הודיעה כי תשלח את ננדו דה קולו הצרפתי ואת אקס מכבי תל אביב מלקולם תומאס בחזרה לאוסטין טורוס מליגת הפיתוח. עבור הגארד הצרפתי תהיה זו הפעם השלישית שהוא מועבר לדי-ליג במהלך העונה. עבור תומאס תהיה זו הגיחה השנייה לאוסטין, וגם הוא יקווה לחזור לסגל של הספרס בקרוב.

* לברון ג'יימס מצא סיבה לדאגה: המדים המיוחדים שייצרה ה-NBA עבור משחקי ערב חג המולד. לדבריו של לברון, השרוולים שהוסיפו למדי המשחק יפריעו לקלעים בזריקות מבחוץ. "לא הגיוני שהקלעים שלי צריכים להיות מודאגים משרוולים שמפריעים להם לזרוק מבחוץ", הוא צוטט.

* לארי בירד לא שולל אפשרות שאינדיאנה תשלח בטרייד את דני גריינג'ר, שחזר בשבוע שעבר מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת: "אני לא רוצה להעביר אותו מכאן, אבל אתה אף פעם לא יודע מה יקרה. אם יגיע הדבר הנכון שיעזור לפרנצ'ייז, אהיה חייב לבחון את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully