וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: ניבאלדו ינחת בקרוב. אלרואי כהן ייחתך

22.12.2013 / 8:45

אחרי הניצחון על רעננה ("שערוריה שלא ניצחנו 0:5"), צמד המאמנים חגג וישחרר עוד שחקנים. צחי גיגי ימשיך כשוער ראשון

one

במכבי פתח תקוה עשו אתמול (שבת) צעד קטן נוסף במסע ההישרדות שלהם בליגה. צמד המאמנים, ייטב לוזון וקובי רפואה, נראו מאושרים מאוד בסיום לאחר ה-0:1 על הפועל רעננה, ובמועדון היה מי שאמר: "הציוות הזה, של שני מאמנים צעירים, יכול להתאים לנו מאוד. מהרגע שבו שינו זוארץ העלה את הרעיון, כולם הסכימו לו".

אבל עוד לפני החגיגות בחדר ההלבשה, מתברר כי המתיחות עם אלרואי כהן עשויה להוביל לשחרורו עוד השבוע. במועדון ישקלו כבר ביום שני האם לחתוך את הקשר בהקדם או להמתין עוד מספר שבועות לפני ההחלטה הסופית. לאחר שחרורם של בויאן ג'וקיץ' ויוסי אופיר, נראה כי במועדון מתכננים שינוי גדול בחודש ינואר. ההחלטה על בלם זר עדיין לא נפלה, אבל זה יקרה במהלך השבועיים הקרובים. במועדון רוצים לצרף גם קשר, ואולי חלוץ.

ויש גם שינוי בעמדת השוער: אחרי שגיששו אצל ברק לוי ושקלו להביא שוער נוסף במקום ניל אברבנל, שיתחרה עם צחי גיגי, במועדון שוקלים לוותר על שחקן בעמדה הזאת לאור היכולת של השוער הראשון. "אם הוא ימשיך ביכולת הזאת, הוא יגיע רחוק", אמרו על השוער השגיע בקיץ ממכבי שעריים.

צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה חוגג. קובי אליהו
יכולת מרשימה. צחי גיגי/קובי אליהו

כזכור, אתמול בסיום המשחק הודיעו במועדון כי יוציאו ויזה לבלם המונטנגרי של OFK בלגרד, וולאדן אדז'יץ' (26, 1.88), שהגיע לקבוצתו לפני כשנתיים מקבוצת רודאר. העונה הוא רשם חמש הופעות בקבוצה. בנוסף, התברר כי בנוסף לבלם ממונטנגרו, גם בלם מכבי תל אביב בעבר, ניבאלדו, מועמד לקבוצה, והוא צפוי להגיע להתרשמות בימים הקרובים. גורם במועדון אישר: "ניבאלדו בהחלט בתוכניות שלנו לינואר. צריך לראות באיזה כושר הוא נמצא".

"היינו צריכים לגמור את המשחק הזה עם 5:0, כל שער פחות זה שערוריה ומצריך בדיקה", נאמר בשיחות שונות לשחקנים. במועדון כעסו מאוד על סדרת ההחמצות של עמנואל אוגודה וויקטור מרעי. "יש לנו סדרת משחקים שצריך לדעת איך לעבור. אבל אם אנחנו רוצים להישאר בליגה, צריך לקחת נקודות גם מבית"ר ירושלים וגם מהפועל תל אביב בשני המחזורים הקרובים". בפתח תקוה מרוצים מאוד מהשיפור שחל אצל דני פרדה, שפתח בהרכב לאחר שהתחתן ביום חמישי והגיע גם לאימון המסכם. ומה לגבי דיא סבע? עד השבוע האחרון במועדון החליטו להושיב אותו על הספסל בטענה שהוא לא תורם למשחק ההגנה, אבל השער אתמול הקנה לו נקודות זכות אצל צמד המאמנים. "הוכח שאם טקטיקה נכונה, אפשר לשחק איתו ועם פדרו (גבלאן) יחד", אמרו במועדון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניבאלדו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יגיע להתרשמות. ניבאדו/קובי אליהו

הרצג: "כבר לא זוכר מתי ניצחנו"

הבלם איבן הרצג אמר: "לא זוכר כבר מתי ניצחנו בפעם האחרונה. הדבר הכי חשוב מבחינתנו זה קודם כל הנקודות. אני שמח שגם לא ספגנו כי במשחקים האחרונים לא הצלחנו לשמור על רשת נקייה. כשהביטחון שלנו היה ברצפה ספגנו 2-3 שערים במשחק, ברגע שהתחלנו לשחק עם ביטחון גם לקחנו נקודות. לגבי ההחמצות שלנו אני פחות מודאג ויותר שמח מהשיפור בהגנה. אני בטוח שגם בחלק ההתקפי נשתפר".

על הציוות החדש של קובי רפואה לצד ייטב לוזון אמר הבלם: "אנחנו עובדים באימונים חזק מאוד גם בכל הנושא הטקטי וזה עוזר. קשה עדיין לדעת אם קובי וייטב עשו שינוי. כל משחק מעכשיו מבחינתנו הוא עוד שלב בהישרדות. עוד נקודה, עוד שלוש נקודות. אני מקווה שנמשיך להיראות טוב כמו היום ומעכשיו נסתכל רק למעלה. אני לא רוצה לצאת בהצהרות לקראת המשחק מול בית"ר. זה משחק חוץ קשה ונעשה הכל להביא לפחות נקודה משם".

שחקני הקבוצה קיבלו בסוף השבוע את משכורות חודש אוקטובר, וממתינים כעת למשכורות נובמבר. "אולי בעקבות הניצחון משהו יתעורר עכשיו", אמר אחד מהם. במועדון התייחסו לקריאות של חלק מהקהל כלפי איציק לוזון. "מדובר בקומץ של ילדים בני 16 שלא שווים התייחסות", אמרו. כזכור, במהלך השבועות האחרונים נעשו מספר נסיונות של חוג האוהדים להדיח את המנכ"ל מתפקידו. הוא, אגב, ממשיך בתפקידו כרגיל.

שחקן מכבי פתח תקוה, איבן הרצג. ברני ארדוב
"ברגע שהתחלנו לשחק עם ביטחון גם לקחנו נקודות". איבן הרצג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully