וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "התרגשתי וזה טבעי. לא ניצחנו הרבה זמן"

21.12.2013 / 22:07

המאמן החדש על הקווים שהצטרף לייטב לוזון ראה ניצחון ביתי ראשון על הפועל רעננה. חיים סילבס: "מאוכזב מהיכולת שלנו"

במכבי פתח תקוה השלימו הערב (שבת) ניצחון ביתי ראשון העונה. המאמן החדש על הקווים, קובי רפואה, שהצטרף לייטב לוזון, דיבר על הניצחון הראשון שלו במשחק שהעלה את הקבוצה מעל הקו האדום. "הייתה לי התרגשות לפני המשחק והיא טבעית. לדעתי אי אפשר לעשות שינוי ביומיים. השחקנים פה היו חסרי ביטחון, לא ניצחו המון זמן. אני חושב שהניצחון מגיע להם, הם עבדו קשה בשבילו. אני מאמין שאנחנו עוד נשתפר בהמשך ונישאר בליגה", אמר רפואה.

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ניצחון ביתי ראשון העונה. לוזון/ברני ארדוב

"אני חושב שברבע שעה האחרונה נלחצנו קצת אחורה וזה טבעי ובכל זאת הניצחון היה מוצדק ואני שמח על ההקרבה של הבחורים. אין מבסוט ממני היום. אני שמח בשביל כולם, המועדון, כל המערכת, האוהדים. מגיע להם". "אני בהחלט לא מרוצה מההחמצות אבל זה קורה במשחק ואנחנו נתחזק בעמדות שנצטרך. כרגע לגבי חיזוק אין שום שם ספציפי. "הקבוצה הזאת טובה גם בלי חיזוק", הוסיף המאמן. "כרגע פני הקבוצה הם לכיוון חוף מבטחים. הניצחון הזה הוא מאוד מאוד חשוב והוא ייתן המון ביטחון בהמשך לכולם ואני מקווה שגם יצאנו לדרך חדשה".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה עם חיים סילבס. יוסי ציפקיס
לא ראו מספיק אגרסיביות. קורצקי וסילבס/יוסי ציפקיס

עוזר מאמן רעננה, חיים סילבס: "אני מאוד מאוכזב מהיכולת שלנו. התוצאה בסופו של דבר הייתה יכולה להיות לכאן או לכאן אבל לא הגיע לנו יותר ממה שהשגנו. מכבי פ"ת רצו מאוד והיו בכל מקום מגרש, דברים שאפיינו אותנו עד היום, אבל היום זה לא קרה ולצערי גם נענשנו. מהצד אולי נראה שהשחקנים המורחקים והפצועים היו חסרים היום אבל אנחנו הצוות המקצועי מאמינים בכל שחקני הסגל ומצפים שיקחו את הצ'אנס ויוכיחו את עצמם. אין לנו תירוצים וטענות על אלה שלא שיחקו. כבר הוכחנו את עצמנו העונה בכל מה שקשור בעליונות שלנו באגרסיביות ונחישות. היום זה לא היה וראינו את התוצאה".

לסיום הוסיף המאמן :"אני חושב שבכל הפרמטרים היום לא הבאנו את מה שאנחנו רגילים להביא בד"כ למגרש. אני מקווה שבמחזור הבא מול הפועל חיפה לא נראה את מה שראינו היום". בנוגע לחיזוק בינואר סילבס ענה בהומור: "אנחנו כנראה נביא את כריסטיאנו בינואר. כשיגיע ינואר נראה מה יהיה. אנחנו לא קבוצה שיכולה להרשות לעצמה להשתולל ולהביא את מי שהיא רוצה. אם יתאפשר לנו להתחזק בשחקן או שניים נעשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully