וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים דוידי: הקוון כבר היה מעורב במקרה דומה

הקוון שהורה באיחור לבר נתן לשנות את ההחלטה לפנדל מול עכו, ניסן דוידי, היה מעורב במקרה דומה. לתשומת לב איגוד השופטים

one

דקה ו-31 שניות חלפו מהרגע שבו שרק דניאל בר נתן לפנדל לזכות הפועל עכו, אתמול (שבת) בבלומפילד, ועד שקיבל את ההמלצה לביטול הפנדל מהקוון ניסן דוידי. בעקבות הזמן הרב שחלף בין ההחלטה לביטולה, ההערכה או החשד מראים על כך שדוידי קיבל טיפ מהשופט הרביעי, זיו אדלר, שלפי מצלמות צ'רלטון חטף הצצה במוניטור של צלם הקו. אנחנו לא בשלב ההאשמות, את כל האמת נדע כנראה רק לאחר בדיקת איגוד השופטים, אבל בכל מקרה, זה מריח מסריח. מדוע לקח יותר מדקה וחצי לבטל החלטה, ולא משנה אם היא נכונה או לא מלכתחילה. מצוות השופטים כבר נמסר אתמול על איזו תקלה במערכת השמע, ומנכ"ל האיגוד יריב טפר, אמר שהנושא ייבדק.

אז כדי שהבדיקה תהיה מקיפה, הנה עוד טיפ למר טפר. תקדים, אם תרצו.

צפו באירוע ובתקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על עכו

בעכו לא התלוננו לאיגוד, גורש: "קל לעשות את זה לקבוצה קטנה"

השופט דניאל בר נתן עם הקוון ניסן דוידי. ברני ארדוב
לא פעם ראשונה. ניסן דוידי עם דניאל בר נתן/ברני ארדוב

הפעם האחרונה הזכורה שהיה חשד גדול לשימוש במצלמות בזמן המשחק, דבר שנכון להיום אינו חוקי במגרשי הכדורגל (סעיף הזוי כשלעצמו), היתה ב-15 במאי 2010. הפועל תל אביב יצאה לטדי למשחק שבסוף הוכתר כמשחק אליפות, אבל בדקה ה-43 ברק יצחקי שיגר טיל מיותר מ-30 מטרים. הפסיקה הראשונית במגרש היתה שהכדור לא עבר את הקו, אבל אלון יפת עצר את המשחק והלך לעבר הקוון. השעון הראה 42:13 כשהכדור של יצחקי עבר את הקו, ומה אתם יודעים, ב-43:55 (יותר מדקה וחצי אחרי) יפת רץ לאמצע המגרש ופסק על שער לטובת בית"ר, ו-1:1 זמני.

בדקה ה-92 ערן זהבי - הוא ואלירן דנין פתחו גם במשחק ההוא וגם אמש - כבש שער של דאבל. יצחקי, הכובש בטדי, לא שיחק אתמול במדי מכבי; איתן טיבי, שגרם או לא גרם לפנדל שבוטל, עלה אז בטדי כמחליף בדקה ה-71. אבל הדמות הכי מעניינת, הבחור שהיה גם פה וגם שם - הוא הקוון ניסן דוידי. בשני המקרים הוא זה שבישר לשופט, באיחור של יותר מדקה וחצי, שכדאי להפוך את ההחלטה. אז ליפת, אתמול לבר נתן.

הכול יכול לקרות. טעות במערכת שמע, או שאולי בשני המקרים היה דיון סוער בין שופט לקוון במשך יותר מדקה וחצי. בואו רק נקווה שהבדיקה של איגוד השופטים תהיה מקיפה כמו ההתייעצויות עם דוידי, בשני המקרים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully