וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו גורש: "קל לעשות כזה דבר לקבוצה קטנה"

22.12.2013 / 7:43

שוער עכו כעס על ההחלטה לבטל את הפנדל, בקבוצה בחרו שלא להתלונן בפני איגוד השופטים. אפשרות שיובאנוביץ' יוקפא

one

הפועל עכו חוותה אתמול (שבת) את אחד המשחקים החלשים ביותר שלה שהסתיימו בתבוסה כואבת 5:0 בבלומפילד למכבי תל אביב. העכואים שדווקא היו בתקופה טובה באופן יחסי מוצאים את עצמם כעת קרובים מאוד לתחתית במרחק של שש נקודות מהקו האדום, ואם רק לפני שבוע עוד חשבו שם על צמרת, כעת החבורה של יובל נעים מבינה שללא חיזוק נכון בינואר, יהיה קשה לקבוצה לשרוד.

ערן זהבי מכבי תל אביב כובש מול דודו גורש שוער הפועל עכו. ברני ארדוב
זועמים על השיפוט. גורש מול זהבי/ברני ארדוב

מיד לאחר המשחק אנשי עכו התרכזו רק באירוע אחד: ההחלטה של השופט דניאל בר נתן לבטל את כדור העונשין מ-11 מטר אחרי נגיעת היד ברחבה של איתן טיבי. בזמן שיובל נעים העביר ביקורת על ההחלטה של השופט במסיבת העיתונאים, לא רחוק משם אנשי הקבוצה צפו שוב ושוב בתמונות שהעידו על כך שזיו אדלר צפה מיד אחרי האירוע בהתרחשויות באמצעות המוניטור.

למרות האירוע החריג, בעכו החליטו שלא להגיש תלונה לאיגוד השופטים. "מה זה יעזור? יבטלו את תוצאת המשחק?", אמרו במועדון. "ידענו שזה לא משחק שננצח ושזו ליגה אחרת, אבל עדיף שנתרכז במשחק הקרוב בסכנין. יותר חשוב שנדאג להרים את הבחורים מבחינה מנטלית כי להפסיד 5:0 זה משהו שקשה להתאושש ממנו".

בעכו ממשיכים לחפש חיזוק לקראת חודש ינואר כאשר נעים ילחץ על ההנהלה להתחזק בלפחות שני חלוצים. כמו כן, קיים סיכוי שעכו תיאלץ להקפיא את ברניסלב יובאנוביץ' הפצוע, שיעבור MRI ביום שני בבית החולים בנהריה כדי לאבחן את חומרת פציעתו. אם יתברר כי הסרבי סובל מפציעה חמורה, בעכו יחזקו גם את עמדת הקשר האחורי מכיוון שגם אמייה טגה פצוע וככל הנראה גמר את העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יובל נעים מאמן הפועל עכו. ברני ארדוב
לוחץ לחזק את הקבוצה. נעים/ברני ארדוב

קפטן הפועל עכו, דודו גורש, אמר לאחר המשחק: "המשחק השתנה לגמרי ברגע שביטלו לנו את הפנדל. זה משהו שמשנה מומנטום. אחרי המצב הזה נכנסו למשברון תוך כדי משחק, ולא היינו צריכים להיראות ככה". על החלטת השיפוט לבטל את הפנדל, הוסיף השוער: "זה לא מקובל להשתמש במוניטור, אבל זה קל לעשות כזה דבר נגד קבוצה קטנה. אני מאחל לשופטים בהצלחה במשחקים הבאים".

על המשך דרכה של עכו העונה הוסיף גורש: "הפנים שלנו לאימון הבא. נפיק לקחים ואנחנו צריכים לחשוב על סכנין. המצב שלנו לא פשוט. יש הרבה קבוצות טובות בליגה. אנחנו צריכים לדעת לייצר כעת מומנטום טוב".

הפועל עכו הובסה 5:0 בידי מכבי תל אביב

יובל נעים: "שהאיגוד לא יטאטא את מה שקרה כאן"

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully