וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "בכושר הזה, קוסטה מועמד לזכות בכדור הזהב"

באתלטיקו יצאו מגדרם בעקבות הצמד של החלוץ מול לבנטה, שהעלה אותם לפסגה בספרד: "הוא ניצח את המשחק, היה נפלא"

ספרד התעוררה הבוקר (ראשון) עם מוליכה חדשה לליגה שלה: אתלטיקו מדריד. הקולצ'ונרוס העפילו אתמול לפחות זמנית למקום הראשון בטבלה לאחר 2:3 על לבנטה בויסנטה קלדרון. דייגו סימאונה ראו את הקבוצה שלו נקלעת לפיגור מוקדם, כבר אחרי דקה וחצי, אך דייגו קוסטה - שוב הוא - היה שם כדי להציל אותו עם צמד שהעלה אותו שוב למקום הראשון בטבלת מלך השערים בליגה, לפני כריסטיאנו רונאלדו. הערב תשחק ברצלונה בחטאפה ותוכל להשתוות שוב לאתלטיקו בפסגה.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. AP
"בכושר הזה, הוא צריך להיות מועמד לכדור הזהב". קוסטה/AP

בסיום, באתלטיקו נאלצו לעסוק בעיקר בחלוץ הנפלא. בספרד דיווחו בבוקר המשחק על הצעה קונקרטית שצ'לסי תגיש עליו. דווח כי הבלוז סימנו לעצמם למטרה לעונה הבאה להעמיד חוד שיכלול את רומלו לוקאקו המושאל לאברטון ולצידו את קוסטה. ב"מארקה" ציינו כי מאזנו של קוסטה זהה לזה של לואיס סוארס מליברפול, וכי לשניהם 19 שערי ליגה. היה זה גם הצמד הרביעי שלו העונה.

"אם היו מאריכים את ההצבעה לכדור הזהב, אני בטוח שדייגו קוסטה היה צריך להיות בין המועמדים", החמיא בסיום מאמנו של לופז, דייגו סימאונה. "שחקנים שלנו צריכים לקבל את ההערכה ולהיות מועמדים. הוא הכריע את המשחק, היה לו עוד משחק נהדר".

סימאונה התייחס גם למשחק עצמו, ואמר: "בכדורגל עושים טעויות לפעמים, וגם לנו זה קורה מדי פעם. אני מרוצה מהצורה שבה חזרנו להוביל. השחקנים כל הזמן שיחקו גם גאווה ועם כל הלב. נכון שעלינו למקום הראשון, אבל זה היה בסך הכול עוד יום בהיסטוריה של אתלטיקו".

חואנפראן בחר להחמיא בסיום דווקא ליריבה: "היה משחק קשה מאוד. לבנטה הקבוצה הכי טובה שהגיעה בינתיים העונה לויסנטה קלדרון. הצלחנו לנצח רק בזכות הקהל. אנחנו יצאנו לחופשה, ונראה שהם נשארו כאן".

מאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה. רויטרס
"עוד יום בהיסטוריה של אתלטיקו מדריד". סימאונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully