וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "מקווה שהניצחון הזה יעלה לנו את הביטחון"

21.12.2013 / 20:43

מאמן הפועל חיפה חגג את ה-0:3 על רמה"ש: "הכל עניין של מומנטום, צריך לייצר יציבות". שאבו: "התחתית תבער עד הסוף"

one

אחרי שלא ניצחה חודש וחצי, שבה הערב (שבת) הפועל חיפה להשיג שלוש נקודות כשהביסה בביתה 0:3 את הפועל ניר רמת השרון. ז'רקו קוראץ' כיכב עם שלושער (2, 44, 89), האדומים עצרו רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, ובאותו זמן קטעו את הרצף של חיים שאבו ושחקניו - שישה משחקים ללא הפסד. בשל איבוד הנקודות, ירדה בחזרה רמת השרון אל מתחת הקו האדום.

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
"יש פה סגל עמוק וזה נותן לנו אפשרות להרכיב את השחקנים הכי טובים". שלומי דורה/ניב אהרונסון

?יש לנו כלים והכל עניין של מומנטום", אמר המאמן המנצח שלומי דורה. "אסור לשכוח שהיום לא התלבשו שחקנים ששיחקו בתקופה האחרונה. יש פה סגל עמוק וזה נותן לנו אפשרות להרכיב את השחקנים הכי טובים. הסיבוב הקודם אופיין בעליות וירידות ואנחנו רוצים לייצר יציבות. הפסד יכול היה לקרב אותנו לקלחת התחתית ואני מקווה שהניצחון הזה יעלה לנו את הביטחון, כרגע אנחנו בעמדת זינוק לקראת הצמרת".

על ההרחקה של טאדאס קיאנסקאס בתוספת הזמן, במצב של 0:3, אמר המאמן: "ההרחקה הייתה טיפשית בגלל השחקן היה צריך להימנע מזה.זה לא מתאים לו ,הוא התנצל ישר אחרי המשחק?. על שריקות הבוז ליוסי דורה, שהחליף את עמרי קנדה בדקה ה-73, אמר המאמן: ?לדעתי זה היה יותר בגלל היציאה של קנדה ולא הכניסה של יוסי?.

בצד השני, חיים שאבו ניסה להסביר את ההתפרקות של קבוצתו ואמר בסיום: ?פתחנו לא טוב את המשחק, כשסופגים גול בדקה הראשונה התוכניות הולכות לאיבוד. אנחנו מסתכלים קדימה, התחתית תבער עד סוף העונה ואני מקווה שנהיה חזקים מנטלית ומקצועית כדי לשרוד בקרבות האלה בהמשך?.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו. ברני ארדוב
"כשסופגים גול בדקה הראשונה התוכניות הולכות לאיבוד". שאבו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully