וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון במו"מ עם מארדי קולינס

21.12.2013 / 19:43

הגארד האמריקאי (29, 1.98) ששיחק באשדוד, עשוי להצטרף לכתומים, אם ישוחרר ממונטגרנרו שחייבת לו שתי משכורות

מכבי ראשון לציון נמצאת במגעים עם הגארד האמריקאי של מונטגרנרו מארדי קולינס ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד. השחקן הוצע לקבוצה מעיר היין בשבוע שעבר, לאחר שלא קיבל שתי משכורות בקבוצה האיטלקית, ולסוכנו הובטח כי ישוחרר לאחר משחק הדרבי מול ברינדיזי ביום ראשון הקרוב, אלא שבתקשורת האיטלקית פורסם הבוקר כי קולינס לא הופיע למשחק, ולא בטוח כיצד תגיב הקבוצה האיטלקית לכך. מונטגרנרו היא אחת הקבוצות הבעייתיות מבחינה כלכלית באיטליה, ובעונה שעברה מנעה מעבר של רון סטיל לראשון לציון, לאחר שזה לא קיבל את כספו.

שחקן מכבי אשדוד מארדי קולינס. מגד גוזני
יקבל את השחרור מאיטליה? מארדי קולינס/מגד גוזני

קולינס (29, 1.98), יליד פילדלפיה, הוא בוגר מכללת טמפל בעיר משנת 2006, כשסיים את קריירת המכללות שלו במקום הרביעי בקלעי כל הזמנים של טמפל. קולינס נבחר במקום ה-29 בדראפט 2006 על ידי ניו יורק ושיחק בקבוצה במשך שנתיים וחצי, כשעונת השיא שלו הייתה עונתו הראשונה אז רשם 4.5 נקודות ו-2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

במהלך עונת 2008/9 נשלח ללוס אנג'לס קליפרס בה שיחק היטב ורשם ב-39 משחקים באותה עונה 5.9 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים. קולינס שיחק בקליפרס עונה נוספת לא מוצלחת. בעונת 2010/11 חתם בבורנובה מהליגה הטורקית הראשונה אך שיחק רק שבעה משחקים. את העונה שעברה החל בליגה הסינית, עזב לאחר ארבעה משחקים וחתם בליגת הפיתוח של ה-NBA. בעונה שעברה שיחק באשדוד ורשם 17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה בשבעה משחקים במונטגרנרו רשם 14.3 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully