וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה מדווחים: סיידורף יאמן את מילאן

הקשר שמשחק כיום בבוטאפוגו חתם על חוזה ראשוני עם המועדון ועשוי להגיע הקיץ כמחליפו של אלגרי. קאקה: "הוא יהיה מאמן טוב"

האם קלרנס סיידורף יהיה המאמן הבא של מילאן? ב"סקיי ספורט איטליה" מדווחים שהקשר הוותיק בן ה-37 שמשחק כיום בבוטאפוגו ונחשב לסמל במילאן יחליף בחודשים הקרובים את מסימיליאנו אלגרי. על פי הדיווח, סיידורף כבר חתם על חוזה ראשוני עם הקבוצה, ואחרי ששמו עלה כמועמד להחליף את אלגרי במהלך הקיץ האחרון, נראה שהפעם המהלך הזה עשוי להיות מעשי.

קלרנס סיידורף שחקן בוטאפוגו. AP
מקבל מחמאות מקאקה. סיידורף/AP

בפעם האחרונה ששמו של סיידורף עלה, הנשיא סילביו ברלוסקוני העדיף להשאיר את אלגרי בעל הניסיון. אלא שנראה שמצבה של מילאן בטבלה מדאיג מאוד את המועדון המילאנזי ששוקל לבצע זעזוע בסיומה של העונה. כידוע, מילאן על שלל כוכביה מדורגת רק במקום העשירי במרחק של 24 נקודות מיובה המוליכה. בחמשת המשחקים האחרונים שלה בליגה היא סיימה ארבעה בתיקו, כולל במחזור האחרון ב-2:2 נגד רומא. מנגד, בליגת האלופות הרוסונרי עושים חיל כשהם הקבוצה האיטלקית היחידה ששרדה במפעל ובשלב שמינית הגמר תחכה להם אתלטיקו מדריד.

על פי הדיווח באיטליה, סיידורף כבר סיכם על מעברו כשגם שמו של אנדרה וילאש בואש, שרק בשבוע האחרון פוטר מטוטנהאם, נמצא ברשימת המועמדים להחליף את אלגרי. סיידורף, ששיחק גם באייאקס, ריאל מדריד ואינטר, חגג עם מילאן שתי אליפויות (2003/4, 2010/11), זכה איתה פעם אחת בגביע (2002/3), אבל לא פחות חשוב מכך, הוא רשם שתי זכיות בליגת האלופות ב-2003 וב-2007. בסך הכול יש לסיידורף ארבע זכיות בליגת האלופות, וכיום הוא משחק בבוטאפוגו כשהעונה יש לו שישה שערים ב-18 הופעות בכל המסגרות.

מי שכבר הביע את דעתו לגבי סיכוייו של סיידורף להיות מאמן טוב, לאו דווקא במילאן, הוא קאקה ששיחק איתו במשך שש שנים: "כל מה שקלרנס עושה, הוא עושה הכי טוב. הוא יהיה מאמן טוב, למרות שיש לו מה ללמוד. אני לא יודע איך זה יהיה בשבילו להתחיל ולאמן את מילאן, אבל הוא יוכל להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully