וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחון שמיני העונה למכבי תל אביב

לאחר הודעת הפרישה המפתיעה של אמיר וינרסקי, הצהובים גברו 1:3 במערכות על הפועל ירושלים. ניצחון גם למעפיל חדרה

מכבי תל אביב השיגה היום (שישי) את ניצחונה השמיני העונה בליגת העל בכדורעף, לאחר 1:3 (23:25, 14:25, 25:20, 16:25) ביתי על הפועל ירושלים. הצהובים התייצבו למשחק לאחר שאתמול קיבלו בהפתעה את הודעתו של שחקן הקבוצה אמיר וינרסקי על החלטתו לפרוש באופן מיידי מכדורעף. וינרסקי, 19, קיבל בעונה שעברה הזדמנות ראשונה בשישייה מהמאמן זוהר בר נצר ואף הספיק ללבוש את מדי נבחרת ישראל.

לאור עזיבתו של וינרסקי המאמן בר נצר הציב את חוסם האמצע הארולדו דה סילבה בעמדת הקבלן וירוסלב גסן שב למרכז הרשת. הצהובים כבר היו בדרך לניצחון קליל במערכה הראשונה אך כמעט הצליחו לאבד אותה. בהמשך, השליטה הייתה מוחלטת מלבד המערכה השלישית, בה ירושלים שיפרה את הקבלה וההתקפה של התל אביבים צנחה ל-31% ואם לא די, הם ביצעו 12 טעויות לנקודה. ויקטור באטיסטה סיים ביעילות עם 27 נק' (56%, 4 אסים), גיא בן גל 22, הארולדו דה סילבה התאקלם לא רע כקבלן עם 11 (6 אסים), עומר דננברג 9. לירושלים: מקסים חילקו 15, זיו גוטמן ו-ולדימיר ורטלקו (3 קיל בלוק) 10 כל אחד, אנטולי קלישבסקי 9.

זוהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב כדורעף. אדריאן הרבשטיין
מכבי במקום השני בליגה. זוהר בר נצר/אדריאן הרבשטיין

מנשה/חדרה/עמק חפר המשיכה ביכולת הטובה ולאחר הניצחון באמצע השבוע על מכבי תל אביב הוסיפה למאזנה גם 0:3 (14:25, 18:25, 18:25) על "אליצור" אלון הוד השרון. מלבד קבלה יציבה יותר, המארחים שמרו על התקפה יעילה (60%) ושלטו ברשת. גומז ז'וארס הוביל את החבורה מעין שמר עם 15 נקודות, מרסלו באצ'י 14, אמיתי ששון 11, דהאן 10. לאליצור הוד השרון: צ'מיל רודיון וארד עמיאל 11 כל אחד.

מחר יושלם המחזור וצפוי מפגש מעניין בו תארח מכבי "מוסינזון" הוד השרון את הפועל מטה אשר/עכו (מוסינזון 18:00). המארחים שספגו נוקאאוט לפני שלושה ימים בקרית אתא ינסו לעצור את הקבוצה היחידה ששומרת על מאזן מושלם עד כה. עוד מחר, הפועל "יואב" כפר סבא מהמקום הרביעי תארח את עירוני קרית אתא (בר לב, 19:00) שהפתיעה באמצע הקבוע את מכבי הוד השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully