וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן - קזבלנקה: הגמר החד צדדי בהיסטוריה?

הסינדרלה ממרוקו תנסה לסגור פער של 400 מיליון ליש"ט בגמר אל' העולם לקבוצות (ש', 21:30, ספ'1). עוד תואר לפפ?

מסע ההצלחות של באיירן מינכן צפוי להימשך מחר (שבת, 21:30, ספורט1 ו-HD) עם תואר חמישי ואחרון לשנת 2013. אלופת אירופה תפגוש בגמר אליפות העולם לקבוצות במרקש, מרוקו, את ראחה קזבלנקה המקומית, שהדהימה בחצי הגמר עם ניצחון 1:3 על אתלטיקו מיניירו של רונאלדיניו. קזבלנקה חולמת כעת להיות הנציגה האפריקאית הראשונה שזוכה בתואר, אך באיירן כמובן פייבוריטית ברורה ורוצה לעשות זאת בהשתתפות הראשונה שלה במפעל במתכונתו הנוכחית (זכתה בגביע הבין יבשתי ב-1976 ו-2001).

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן חוגג עם דויד אלאבה מול מנצ'סטר סיטי. Julian Finney, GettyImages
אוספים תארים ופרסים. פרנק ריברי עם דויד אלאבה/GettyImages, Julian Finney

אחרי שסיימו לקחת את כל פרטי הלבוש של רונאלדיניו, שחקני קזבלנקה יעוטו מחר על מזכרות מפרנק ריברי והחברים, אבל רוצים לעשות זאת שוב רק אחרי סנסציה. "נצטרך להיות בשיאנו", אמר המאמן פאוזי בנזארטי. "כל מרוקו תומכת בנו, זה באמת מחמם את הלב". הקבוצה, אגב, נמצאת רק במרכז הטבלה בליגה במרוקו ותקציבה עומד על כ-7.9 מיליון ליש"ט, לעומת 408 מיליון ליש"ט של הבווארים. על הנייר, מעולם לא היה פער כזה בין שתי הפיינליסטיות של המפעל.

באיירן מינכן, כזכור, סיימה את שנת 2013 כשהיא בלתי מנוצחת בבונדסליגה, ולמעשה ההפסדים היחידים של פפ גווארדיולה במועדון היו בסופרקאפ הגרמני לדורטמונד ובמחזור הסיום של שלב הבתים בליגת האלופות למנצ'סטר סיטי. שחקני באיירן ממשיכים לקטוף פרסים לרגל סיום השנה האזרחית, והאחרון שעשה זאת הוא דויד אלאבה, שנבחר בפעם השלישית ברציפות לכדורגלן השנה באוסטריה. "אף פעם לא מתרגלים לזה", אמר המגן בן ה-21. "זה כבוד גדול ופרס מאוד מיוחד עבורי".

יו"ר באיירן קרל היינץ רומיניגה התייחס ליריבה בגמר ואמר: "אף אחד, גם לא כאן במרוקו, האמין שקזבלנקה תהיה בגמר. זו הפתעה גם עבורנו. אסור לנו להיות יהירים רק בגלל שזו יריבה לא מוכרת. לקחנו את כל מה שאפשר לקחת. עכשיו כולנו רוצים את התואר הזה, החמישי שלנו ב-2013".

מוהסין מוטואלי שחקן ראחה קזבלנקה חוגג. AP
הנה הנעליים של גצה. שחקני ראחה קזבלנקה מסמנים מטרות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully