וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה בכדוריד: דרבי ראשל"צי בחצי הגמר

מכבי ראשון לציון ניצחה 21:26 בהרצליה, הפועל הביסה 22:40 את רמת השרון. בחצי הגמר השני: מכבי תל אביב- קרית מוצקין

משחקי רבע גמר גביע המדינה בכדוריד נערכו היום (שישי) ובסיומם יצאה הבשורה: מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון תפגוש בחצי הגמר את יריבתה העירונית, האלופה הפועל ראשון לציון. הצהובים ניצחו 21:26 בהרצליה, בעוד האדומים טיילו ל-22:40 ברמת השרון. חצי הגמר השני יהיה בין מכבי תל אביב, שניצחה בדרבי את אס"א 23:26, למכבי קרית מוצקין שגברה 23:29 על מ.ס. חולון. חצאי הגמר יתקיימו ב-10 בפברואר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרבי חם כבר בחצי הגמר. יואב נאמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון 26:21

המארחת הוליכה 10:11 במחצית בזכות יכולת טובה של ערן אברמוביץ' ומילוש איבושביץ', אבל פיליפ מריאן ויואב נאמן (5 שערים) סחבו את מכבי ראשון לציון למחצית שנייה משופרת וניצחון בחמישה שערים. “זה היה משחק עם מטרה, ועברנו אותו", סיכם המאמן המנצח אולג בוטנקו. "הצגנו יכולת טובה, אבל היו לנו הרבה עליות וירידות. אני מרגיש התקדמות ביחס למשחקים הקודמים אבל אנחנו צריכים להמשיך לעבוד כדי להשתפר".

רמת השרון - הפועל ראשון לציון 40:22

האלופה פתחה מצוין עם 3:7 והגדילה את הפער ל-8:14 לקראת הפסקת המחצית. הפועל ראשון לציון עלתה במחצית השנייה ל-13:20, ומשם המשיכה בקצב נהדר ליתרון – 18:33. בסיום זה נחתם ב-18 שערי הפרש, הודות ליכולת נהדרת של טיאומיר דודר ושל בויאן ליוביסיץ', ובכלל הגנת הפועל שהייתה נהדרת. עידן מימון נפצע בתחילת המשחק ופונה לבית החולים עם חשש לשבר באצבעו.

מכבי תל אביב – אס"א תל אביב 23:26

דרבי צמוד הסתיים בניצחונה של המארחת. אחרי 10:10 במחצית הראשונה, המשחק הצמוד נמשך גם במחצית השנייה, בה נרשם שיוויון 15:15 בדקה ה-43. רק בדקות האחרונות הצהובים הגבירו את הקצב, עלו ל-21:24 ומשם פילסו לעצמם את הדרך לחצי הגמר. בויאן בוטוליה היה המצטיין עם 9 שערים. נובאק בוסקוביץ' הוסיף 6, ותומר שמעוני הבקיע 3. בצד של אס"א בלטו יוסי אפו ויובל כץ.

מכבי קרית מוצקין – מ.כ חולון 23:29

המחצית הראשונה הייתה צמודה, אבל הפינאלה היה של מוצקין שירדה להפסקה ביתרון ארבעה שערים. המחצית השנייה הייתה גם כן בשליטת מוצקין, שכאמור שבה למעמד חצי הגמר לאחר הפסקה של שנה ותפגוש שם את מכבי תל אביב. במוצקין כבר יכולים להתכונן לקראת הקרנבל הגדול ביום שני, שבו היא תארח את האולסטאר של הכדוריד הישראלי בין נבחרת ישראל לנבחרת כוכבי הזרים בליגת ווינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully