וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה עלתה בקושי לשמינית גמר גביע המלך

שער של פאקו אלקסר העניק 0:1 דחוק למאמן הזמני ניקו אסטבס בגומלין מול חימנסטיק. גם אספניול, ראיו ובילבאו עלו

ולנסיה קיימה הערב (חמישי) את משחקה הראשון מאז פיטוריו של מירוסלב ג'וקיץ', והשיגה ניצחון דחוק 0:1 על חימנסטיק דה טרגונה בגומלין שלב 1/32 של גביע המלך עם המאמן הזמני ניקו אסטבס. ולנסיה העפילה לשמינית הגמר, שם תפגוש ב-8 בינואר את אתלטיקו מדריד, שהביסה אותה 0:3 בליגה ביום ראשון האחרון. היריבה מהליגה השלישית עשתה צרות לוולנסיה גם במשחק הראשון שהסתיים ב-0:0, ורק שער של פאקו אלקסר בדקה ה-37 מנע ממנה הארכה מביכה. הלדר פוסטיגה החמיץ פנדל לקראת הסיום.

פאקו אלקאסר שחקן ולנסיה. AP
ולנסיה בשלב הבא. פאקו אלקסר/AP

גם אספניול העפילה לשמינית הגמר עם 0:2 ביתי על ריאל חאן מהליגה השנייה, אחרי 2:2 במשחק הראשון. סימאו הפורטוגלי (12) וסידני הברזילאי (85) הבקיעו לזכות אספניול. במפגש על טהרת הליגה הבכירה, ראיו וייקאנו השיגה ניצחון דרמטי 1:3 על ויאדוליד (0:0 במשחק הראשון). חאבי גרה הלוהט העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-28, אבל אדריאן השווה (32), גרה הורחק (48) ואדריאן (87) ואלברטו בואנו (90) הכריעו.

האחרונה שהצטרפה הייתה אתלטיק בילבאו, שאחרי שהפסידה 1:0 בחוץ במשחק הראשון מול סלטה ויגו, מחצה את התכולים עם 0:4 ביתי בסן מאמס. איקר מוניאין כבש צמד (21, 80), מרקל סוסאטה (44) ואריץ אדוריץ (86) השלימו.

משחקי שמינית הגמר (8 ו-15 בינואר):

ברצלונה - חטאפה
ריאל מדריד - אוסאסונה
ולנסיה - אתלטיקו מדריד
בטיס - אתלטיק בילבאו
ראיו וייקאנו - לבנטה
ריאל סוסיאדד - ויאריאל
אלמריה - ראסינג סנטאנדר
אלקורקון - אספניול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully