וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה נבחר לשחקן חודש נובמבר בצרפת

שוערה הנפלא של ליל שוב הקדים את זלאטן וזכה בתואר בפעם השנייה ברציפות. היחידים שעשו זאת קודם: הזאר, ריברי וז'וניניו

הרצף הנדיר של וינסנט אניימה אמנם נעצר על 11 משחקים ללא ספיגה ומאז הוא הספיק להוציא שני כדורים נוספים מהרשת, אך בצרפת ממשיכים לשבח את שוערה של ליל, שקטף בפעם השנייה ברציפות את תואר שחקן החודש בליג 1. אניימה הקדים באוקטובר את זלאטן איברהימוביץ' ואדינסון קבאני, וגם הפעם זכה ל-59 אחוזים מהקולות והשאיר מאחור את השבדי של פריס סן ז'רמן (32%) ואת פלוריאן תובאן ממארסיי (9%).

אגב, האחרון שזכה פעמיים ברציפות בתואר שחקן החודש היה אדן הזאר, גם הוא כשחקן ליל, במרץ-אפריל 2012. לפניו עשו זאת רק פרנק ריברי, שלבש את מדי מארסיי וזכה בפרס באוקטובר-נובמבר 2005, וכן ז'וניניו הברזילאי של ליון בפברואר-מרץ 2005. המועדון האקסקלוסיבי הזה קיבל עכשיו חבר חדש.

וינסנט אניימה שוער ליל עם דויד רוזנהאל. GettyImages
הישג פנטסטי. וינסנט אניימה/GettyImages

במהלך החודשיים שזיכו את אניימה בבחירה היוקרתית, הוא לא ספג ולו שער אחד. כזכור, רק בורדו עצרה לו את הרצף בתחילת דצמבר עם ניצחון 0:1 בזכות שער עצמי מרגיז, ובכך שמרה על השיא של שוערה לשעבר גאטן הואר. שיא הליגה נקבע ב-1992/3 על ידי הואר, ששמר על רשת נקייה במשך 1,176 דקות והיה במגרש כשדר קווים כדי לראות את אניימה נעצר על 1,062 דקות.

ביום ראשון יעמוד אניימה למבחן הכי גדול שלו העונה, כשליל תתארח בפארק דה פראנס אצל המוליכה פריס סן ז'רמן. הפער בין השתיים עומד כעת על ארבע נקודות, כאשר אניימה, שמנהיג את ההגנה הטובה בליגה (שש ספיגות ב-18 משחקים) ינסה לעצור את מלך השערים איברהימוביץ' (14 כיבושים). סגנו אדינסון קבאני, שהבקיע צמד ב-1:2 הדרמטי על סנט אטיין אמש בגביע הליגה, חזר לאורוגוואי מסיבות אישיות ועשוי להחמיץ את המשחק.

שחקני פריס סן ז'רמן זלאטן איברהימוביץ', אדינסון קבאני חוגגים. AP
לא ישחקו יחד מול אניימה? זלאטן איברהימוביץ' עם אדינסון קבאני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully