וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין נקנסה ב-16 אלף שקלים בשל אירועי דוחא

19.12.2013 / 18:26

בית הדין העניש את הקבוצה בגין התפרעות אוהדים מול בית"ר. בסכנין יערערו, היו"ר אבו יונס: "אלו עבירות לא חריגות. מדוע ההחמרה?"

ברני ארדוב

השלכות המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים (0:0) עדיין תופסות את הכותרות. משטרת משגב חוקרת את טענת נהג האוטובוס של סכנין, לפיה אוהדי בית"ר ירושלים השחיתו את ספר הקוראן שברשותו. בנוסף, האריך היום בית משפט השלום בעכו את מעצרם של שלושה אוהדי סכנין, שחשודים בהשלכת האבוקות למגרש בתחילת המשחק, עד ליום ראשון.

המועדון ספג היום קנס של 16 אלף שקלים, וכן עונש רדיוס על תנאי. כך נמסר מההתאחדות לכדורגל. הקנס ניתן בשל דוח השיפוט, בו נכללו זריקת האבוקות, נפילת מתח החשמל, דבר שהוביל להפסקה במשחק, וכן זריקה של שקית גרעינים ויריקות לעבר שחקנים בית"ר. בהודעה שפרסמה ההתאחדות נכתב שסכנין נענשה בשל התנהגות בלתי ספורטיבית והתפרעות אוהדים, וכן אי קיום חובות הקבוצה הביתית.

בסכנין כועסים מאוד על העונש, זאת בשל טענתם שלמרות הרגישות במשחק ההנהלה עשתה הכול על מנת שהמשחק יעבור ללא אירועים חריגים, ואכן כך היה, לדבריהם. כמו כן, לטענתם פעלה הקבוצה לאיתור משליכי האבוקות, והביאה לעצירתם של חשודים במעשה.

על כן, בסכנין יערערו על העונש. "זה לא הוגן", אמר יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס לוואלה! ספורט. "אלו עבירות לא חריגות והן קורות כמעט מדי משחק במגרשים אחרים. אז מדוע ההחמרה הזו?". אבו יונס התייחס גם לעובדה שבבית"ר ירושלים טוענים שקריעת ספר הקוראן הינה פרובוקציה של אנשי סכנין. "יהודי יקרע ספר תורה בשביל פרובוקציה? הדברים האלה מגוחכים. אתמול הם מגנים והיום זו פרובוקציה. זה מגוחך".

נהג האוטובוס של בית"ר: "האוהדים קרעו ספרי קוראן"

בית"ר אחרי אנדלובו

22 משוגעים עומדים אחרי כדור: על ה-0:0 בדוחא

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully