וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - בני יהודה: סיבוב חדש, התחלה חדשה?

20.12.2013 / 16:10

הזהובים לא ניצחו מאז המשחק הקודם מול הקבוצה של קלינגר, אסייג עם הגנה מעובה (ש', 18:00). ראש חוזר אצל האשדודים

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 48. בני יהודה מובילה 19:23, רק 6 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כשאשדוד מארחת מאזן הניצחונות הוא 8:12 לטובתה ועוד 3 משחקים לא הוכרעו.

* בני יהודה ניצחה לאחרונה באשדוד במרץ 2011. מאז יש לה שם תיקו (0:0) ושני הפסדים.

* אם בשכונה מחפשים סיבה לאופטימיות, אז אולי כאן: בפעם הקודמת שאשדוד סיימה בתיקו 0:0 בבית, את המשחק הבא שאירחה היא סיימה בתיקו 2:2.

* בלי קשר, ולמרות שלא ניצחה את עכו, אשדוד עם אפס הפסדים בבית בתשעת החודשים האחרונים.

* אגב, תיקו יוריד את אשדוד למקום האחרון בטבלת משחקי החוץ העונה (גם לבני יהודה תהיה נקודה, אבל הפרש השערים שלה טוב יותר).

* אשדוד ספגה רק בשני משחקי בית מתוך 7 שקיימה העונה, וכמעט חודשיים עברו מאז שקבוצה אורחת חגגה נגדה שער.

לאתר דריבליסט

יעקב אסייג מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
בעיקר הגנה. אסייג/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

בטבלת משחקי הבית של ליגת העל בסיבוב הראשון, מדורגת מ.ס. אשדוד במקום השני, ללא הפסד ביתי, עם ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, ורק למכבי תל אביב יש מאזן טוב יותר. האשדודים ינסו לשמור על קצב צבירת הנקודות בבית, כאשר תארח את בני יהודה שמסובכת קשות בתחתית.

המאמן ניר קלינגר צפוי לערוך לפחות שני שינויים בהרכב, לעומת המשחק בשבוע שעבר נגד הפועל עכו. השינוי הראשון יהיה בחוליית ההגנה, כאשר ישראל ראש שסיים לרצות עונש הרחקה, ישוב לעמדת הבלם על חשבונו של מיקי סירושטן. הקשר גדי קינדה שפתח בשבוע שעבר, יעדר הפעם בשל צבירת כרטיסים צהובים ובמקומו צפוי לפתוח בנצי מושל. שוער המשנה רועי משפתי, אמור להמשיך ולקבל אשראי נוסף בהרכב. בקישור מתחרים גיא צרפתי, סירושטן וחאתם עבד אלחמיד, על מקום אחד בהרכב. אלחמיד, אגב, האריך השבוע את חוזהו במועדון וחתם לחמש עונות נוספות.

בני יהודה:

הקבוצה סיימה היום את הכנותיה לקראת משחק החוץ נגד מ.ס. אשדוד, מחר באצטדיון הי"א. הזהובים נמצאים במשבר מקצועי עמוק, מדורגים במקום האחרון ולא ניצחו מזה 12 משחקים רצופים. למעשה הושג הנצחון היחיד של בני יהודה העונה במחזור הפתיחה נגד אשדוד.

סגל חסר ודליל יעמוד לרשותו של המאמן הזמני יעקב אסייג, שיאלץ להסתדר ללא קסטוטיס איבשקביצ'יוס, אור ברוך ואיציק עזוז הפצועים וכן ללא יורו לאמין ששוחרר מהקבוצה ויעזוב במוצאי שבת את ישראל, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

בשל המשחק הדחוי נגד קרית שמונה, שנערך ביום שלישי שעבר, לקבוצה כמעט ולא היה זמן להתכונן למשחק באשדוד. על פי האימון המסכם שנערך הבוקר, צפוי אסייג לערוך שינויים רבים בהרכב, כאשר גם המערך ישתנה בהתאם למצב הקבוצה וההגנה תכלול את שלושת הבלמים, אביב חדד, בן והבה וגל כהן שיעלה לשחק עם מתיחה בשריר התאומים ואינו כשיר לחלוטין. הרכש החדש עומר ורד, יערוך הופעת בכורה בהרכב בעמדת המגן הימני וכפיר אדרי הוותיק יפתח בצד שמאל. רפי דהן ולירוי צעירי ישחקו בקישור האחורי, כאשר החלק הקדמי יורכב מעוז ראלי, אמיר עגייב ואדם הרפקה.

בתחילת השבוע הבא צפוי הבעלים משה דמאיו למנות מאמן קבוע, כאשר רוב הסיכויים שזה יהיה אלי כהן, שפוטר העונה מבית"ר ירושלים, כאשר גם פרדי דוד ויוסי אבוקסיס נמצאים ברשימת המועמדים לתפקיד.

שחקן בני יהודה עוז ראלי חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
אין הרבה רגעים לשמוח. ראלי/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: ירו בלו

בני יהודה צפויה לעלות במערך הגנתי מעובה, עם שלושה בלמים, דבר שאמור להקשות על מלאכת הכיבוש של ירו בלו וחבריו לחלק הקדמי. בלו כבש העונה ארבעה שערים, כולם במשחקי בית של הקבוצה ונראה שקל לו יותר מול הקהל הביתי של אשדוד. בקבוצה מחפשים חיזוק לחוליית ההתקפה לקראת ינואר ועד אז יצטרך בלו להוכיח שאפשר לסמוך עליו בחלק הקדמי.

בני יהודה: עומר ורד

המגן שחתם השבוע עד סוף העונה, לא שיחק למעשה מסיום העונה שעברה, בשל העובדה שלא מצא קבוצה והתאמן לבדו במרבית הזמן. ברור שלוורד אין כושר ל-90 דקות ובלית ברירה הוא נזרק כבר עכשיו להרכב הפותח ויצטרך לעשות את המקסימום מבחינתו. ורד כבר הוכיח את יכולתו בעונות הקודמות ואם ישתלב טוב בשכונת התקווה, אין ספק שזה יכול להיות חיזוק טוב בדרך להיחלצות ממעמקי הטבלה.

שחקן מ.ס אשדוד, ירו בלו. מגד גוזני
אוהב לשחק מול הקהל באשדוד. מגד גוזני/מגד גוזני

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש (מיכאל סירושטן), ג'ואון אושאניווה, אלכסנדר דוידוב, רועי בקל, חאתם עבד אלחמיד, בנצי מושל, דויד סולארי, ירו בלו.

בני יהודה: דלה איינוגבה, עומר ורד, גל כהן, אביב חדד, בן והבה, כפיר אדרי, לירוי צעירי, רפי דהן, עוז ראלי, אמיר עגייב, אדם הרפקה.

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

עומר ורד מכבי תל אביב. קובי אליהו
הרבה זמן בלי משחק רשמי. ורד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully