וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-הפועל ת"א: "הראינו בדרבי שיש לנו הרבה פוטנציאל"

בן שמעון לשחקניו באסיפה: "מחר (ש', 18:45, ספ'2) זה המבחן שלנו". מרקו בלבול מתלבט בין מוגרבי, קאסום והידאלגו. בסכנין גינו את ההתקפה של ח"כ מירי רגב

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 25. הפועל תל אביב מובילה 5:14, 6 משחקים נוספים הסתיימו בתיקו.

* כשסכנין מארחת: 3:7 להפועל תל אביב, ורק תיקו אחד (משחק הבכורה של סכנין בליגת העל: 1:1 בקרית אליעזר).

* יותר מחמש שנים עברו מאז הניצחון האחרון של סכנין על הפועל תל אביב בנובמבר 2008 (אובודו אוקוצ'ה עם השער היחיד במשחק). מאז ב-11 משחקים: 9 ניצחונות להפועל ו-2 תיקו.

* כבר חמישה משחקים רצופים שנשרק לחובת הפועל תל אביב פנדל. בהתחשב בעובדה שאיתן שמואלביץ' שורק לפנדל אחת לשבעה משחקים לערך, האדומים יכולים לקוות להפוגה.

* שער אחד של מלך השערים, עומר דמארי, יעלה אותו למקום השלישי ברשימת הכובשים הגדולים בהיסטוריה נגד סכנין עם שבעה.

לאתר דריבליסט

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם ברנקו איליץ’. ברני ארדוב
בשנים האחרונות הם לא מפסידים לסכנין. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בסכנין ממשיכים להתעסק בהשלכות המשחק מול סכנין בדוחא. חברת הכנסת מירי רגב פרסמה היום פוסט בדף הפייסבוק שלה, ובו כתבה שתפעל להענשת בני סכנין ולהשעייתה מהליגה בשל הנפת דגלי פלסטין על ידי אוהדיה. בסכנין שמעו את הדברים ובהודעה שהוציאה הקבוצה גינו את חברת הכנסת רגב: "אנחנו המומים מהתפרצות השנאה... אם חברת הכנסת מירי רגב כופרת בחוקי כנסת ישראל אזי חובה עלייה להגיש התפטרותה באופן מיידי".

המאמן מרקו בלבול מתלבט מאוד בין פיראס מוגרבי, אחמד קאסום וכריסטיאן הידאלגו, בנוגע לאיוש העמדות בקישור ובהתקפה, כשמהשלושה רק שניים יפתחו בהרכב. בסכנין יודעים שניצחון מהפועל תל אביב יקבע כמעט סופית שסכנין תהיה בצמרת העונה ואילו הפסד יגרום לפתיחת סיבוב בצורה לא טובה ויכול להשליך על המשך העונה. "ניצחון יוקרתי כזה על הפועל תל אביב ייתן חותמת לכך שהעונה אנחנו קבוצה שונה", אמר גורם בהנהלה, "מבחינת יכולת אנחנו לא נופלים מהם ובבית אנחנו בהחלט יכולים לנצח". בהנהלה מקווים גם שקהל רב יגיע למשחק ומקווים להכנסה כספית יפה. בסכנין ממשיכים לחפש אחר קשר שיחזק את הקבוצה בחלון ההעברות בחודש ינואר, בעוד סאני ומרקו מרקובסקי צפויים לעזוב.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מרוצה מהדרבי. רב"ש/ברני ארדוב

הפועל תל אביב:

ההפסד בדרבי אמנם כאב לאדומים, אך מחר לסכנין תגיע הפועל תל אביב מעודדת מאוד בעקבות היכולת מול הצהובים ביום שני. רן בן שמעון נשמע השבוע מרוצה מאוד מרמת המכונות והריכוז שהראו שחקניו בדרבי והיום באסיפת הקבוצה ביקש להמשיך באותה יכולת: "הראינו בדרבי שיש לנו הרבה פוטנציאל", אמר המאמן. "אבל מחר זה המבחן שלנו. סכנין זו לא הבמה המרכזית של הכדורגל כמו הדרבי, אבל מצפה לנו משחק לא פחות קשה ושם נבחן אם תהיה המשכיות ליכולת שלנו". רב"ש הזהיר גם את שחקניו מהחלק הקדמי המסוכן והמהיר של סכנין ועבר על טעויות שנעשו בדרבי.

מלבד זאת, המאמן האדום יצטרך להסתדר ללא איתי שכטר, בריאן חרסיסיץ' ורועי גורדנה הפצועים. המשמעות: אותו הרכב ששיחק ברוב שלבי הדרבי יפתח גם מחר. רמזי ספורי הצעיר ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב יחד עם ישראל זגורי, כשעומר דמארי ימשיך לשחק בחוד לבדו. במרכז המגרש יהיה זה שי אבוטבול שיעלה במקומו של חרסיסיץ'.

פיראס מוגרבי, בני סכנין. יוסי ציפקיס
מתנדנד בראש של בלבול. מוגרבי/יוסי ציפקיס

יעמדו למבחן

בני סכנין: חאלד חלאיילה

הקשר יהיה כשיר למשחק למרות שסבל מכיווץ שרירים ויצטרך להחזיק את מרכז המגרש כמעט לבד. מול הפועל תל אביב, לה התקפה מסוכנת מאוד, חלאיילה יצטרך לנטרל את ההתקפות של היריבה כבר באמצע המגרש.

הפועל תל אביב: לוקאס סאשה

בדרבי לראשונה העונה הראה הקשר הברזילאי הצעיר שאולי יש על מי לסמוך במרכז המגרש ואולי אף יהיה אפשר לבנות עליו בהמשך עונה. אם גם מחר ימשיך באותה יכולת וישתק את מרכז השדה של המארחים, זה ייתן להפועל יתרון גדול ואולי אף מכריע.

חאלד חלאיילה שחקן בני סכנין. קובי אליהו
חייב לשלוט במרכז המגרש. חאלד חלאיילה/קובי אליהו

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלאא אבו סלאח, אברהם פאס, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, חמד גנאים, כריסטיאן הידאלגו, פיראס מוגרבי (אחמד קאסום), מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת.

הפועל תל אביב: בוריס קליימן, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יורחן קולין, ליאור לוי, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, רמזי ספורי, גילי ורמוט, ישראל זגורי, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully