וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-עכו: בן הרוש בספק, זיו ופרץ בתמונת ההרכב

האורחים מתכננים הפתעה (ש', 19:15, ספ' 1): "במכבי בטוחים שאנחנו הולכים לשחק בונקר". השחקנים יקבלו פרמיות מוגדלות על ניצחון

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 13. 2:7 למכבי תל אביב, עוד 4 תוצאות תיקו.

* כשמכבי תל אביב מארחת יש לה 3 ניצחונות ועוד 3 תיקו. עכו מעולם לא ניצחה.

* בפעמיים הקודמות שמכבי תל אביב שיחה בבלומפילד אחרי דרבי (שתיהן בפלייאוף של העונה שעברה) – היא לא ניצחה (תיקו והפסד, שניהם לבני יהודה).

* עכו כבשה 11 פעמים ב-12 ביקורים בבלומפילד מאז עלתה לליגת העל ב-09/10, אבל לא רשמה ניצחון באצטדיון היפואי (3 תיקו ו-9 הפסדים).

* ב-3 המפגשים האחרונים נגד עכו מכבי תל אביב לא ספגה, ודקת הכיבוש הממוצעת של השער הראשון היא 05:12.

* אגב, דקת הכיבוש הממוצעת לכל 8 השערים שהבקיעה מכבי נגד עכו ב-3 המשחקים האלה היא 24:22.

לאתר דריבליסט

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב, ראדה פריצה. יוסי ציפקיס
צפו לשער ראשון בתוך חמש דקות. שחקני מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

אלופת הסיבוב הראשון מכבי תל אביב, תארח מחר (שבת, 19:15, ספורט1) את הפועל עכו ותנסה להגדיל את הפער בראש הטבלה לשבע נקודות, לפחות עד למשחקה של הפועל באר שבע ביום שני נגד בית"ר ירושלים. הצהובים יגיעו למשחק במצב רוח מצוין אחרי שלושה נצחונות רצופים נגד בית"ר ירושלים והפועל תל אביב בליגת העל ונגד בורדו בסיום שלב הבתים בליגה האירופית, וינסו להמשיך במומנטום המצוין גם מול הקבוצה של יובל נעים.

המאמן פאולו סוזה ייאלץ להסתדר ללא הקפטן המוצהב שרן ייני וללא החלוץ מונס דאבור, שסובל מקרע חלקי ברצועה הצדית בברך וייעדר כחודש, וככל הנראה גם ללא המגן עומרי בן הרוש שסובל ממתיחה במפשעה והסתפק היום באימון קל בלבד. בן הרוש נכלל ברשימת ה-19 שהוזמנה מחר להתכנסות שלפני המשחק, אולם ספק אם אכן יוכל לשחק. בשל חסרונם של ייני וכנראה גם בן הרוש, עשוי סוזה לפתוח במערך שיכלול שלושה שחקני הגנה בלבד, עם קרלוס גרסיה, איתן טיבי וריף פרץ, כאשר יואב זיו יתופקד באגף ימין ועומרי אלטמן באגף שמאל של הקישור. גל אלברמן, שלא שותף כלל בדרבי, עשוי לפתוח הפעם לצדו של דן איינבינדר, כאשר גם ניקולה מיטרוביץ' ומהראן ראדי בתמונת ההרכב. בחלק הקדמי כרגיל כל האופציות פתוחות, כאשר ראדה פריצה שלא שותף בדרבי ודור מיכה שנכנס כמחליף והיה טוב מאוד, עשויים לפתוח.

בשל העובדה שלא צפויים להגיע אוהדים רבים מעכו, ייפתח יציע 4 בבלומפילד לטובת אוהדי מכבי תל אביב ונכון לעכשיו נותרו בו כ-500 כרטיסים למכירה, בנוסף למאות בודדות ביציעים 2 ו-13.

שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי מול שחקן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. ברני ארדוב
ספק גדול אם ישותף. בן הרוש רודף אחרי דמארי/ברני ארדוב

הפועל עכו:

הפועל עכו זוכרת היטב את ההפסד במחזור הראשון למכבי תל אביב, משחק שבו היא ספגה שני שערים מוקדמים שעלו לה ביוקר. אם במקרה הקודם עכו התייצבה למשחק עם שלושה שחקנים בלבד על הספסל וחשבה כמו קבוצת תחתית, כעת הקבוצה של יובל נעים בטוחה שהיא יכולה לעקוץ את האלופה.

"אם מכבי פתח תקוה לקחה מהם נקודה, למה שאנחנו לא נעשה את זה?", אמר אחד השחקנים. "הם בטוחים שאנחנו הולכים לשחק עם בונקר, אבל זה בכלל לא הדרך שלנו. אנחנו יודעים שכל טעות הכי קטנה, מכבי מענישה ולכן אנחנו חייבים להיות מרוכזים בהגנה ואולי אם נהיה טובים נוכל לקחת גם נקודות". בעכו קיימת אופטימיות רבה, וכפי שפורסם אתמול, מנכ"ל הקבוצה עזרא גורש הבטיח לשחקנים פרמיה של שש נקודות על ניצחון.

באימון של יום חמישי הקרין הצוות המקצועי לשחקנים קטעים מהמשחק הראשון מול מכבי תל אביב וכן ניתנו דגשים ממשחקיהם האחרונים של הצהובים מול הפועל תל אביב והפועל רעננה. נעים הזהיר בעיקר מערן זהבי וטל בן חיים, ואמר לשחקנים: "הם השחקנים הכי משמעותיים שלהם ואסור לתת להם חופש פעולה".

עוד הוסיף נעים באותה שיחה: "מה שחשוב זה שנחזיק כמה שיותר בכדור ונאיץ את המשחק. אתם צריכים לנסות לגנוב שער. זה נכון שזה משחק קשה מאוד, אבל בכדורגל הכול יכול לקרות. אם נעמוד טוב ונהיה מחויבים וממושמעים, נרוץ וניתן יותר ממאה אחוז, נוכל להשיג תוצאה טובה".

מי שנעדר מהאימון הוא יובל שבתאי שהפך הבוקר לאבא אחרי שאשתו ילדה. שבתאי אמור בכל מקרה לשחק וישתף פעולה עם מירקו אורמוש בקישור האחורי. אלירן דנין ימשיך לקבל את הקרדיט בעמדת המגן השמאלי בזכות יכולתו הטובה כאשר מהראן אבו ריא יחכה להזדמנות שלו על הספסל. בחלק הקדמי קיימת לנעים התלבטות האם לפתוח עם ננאד מרינקוביץ' כחלוץ חוד על חשבונו של אליאור סיידר, ונראה שקיימת סבירות גבוהה שכך הוא יפתח.

ננאד מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו לאחר שכבש לרשת בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
יחליף את סיידר? ננאד מרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: ערן זהבי

שבוע לא פשוט עבר על ערן זהבי, שניצח את הדרבי עם כיבוש השער היחיד, אך נאלץ להתמודד עם ביקורת רבה על האופן בו חגג אחרי השער מול יציעי האדומים. זהבי יצטרך להראות שכל ההמולה מאחוריו ואם יצליח להתנתק מאירועי השבוע, הוא אמור לסחוב את מכבי לניצחון נוסף.

הפועל עכו: אדי גוטליב

גוטליב מסומן כבר זמן רב כאחד מבלמי העתיד של ישראל, ובתקופה האחרונה הוא מצליח לעמוד בכבוד מול התקפות מסוכנות. כדי להפתיע ולהשיג נקודות, גוטליב יצטרך להימנע מטעויות מיותרות שיאפשרו למכבי תל אביב לנצל אותן.

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, יואב זיו, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, ריף פרץ, גל אלברמן (ניקולה מיטרוביץ'), דן איינבינדר (מהראן ראדי), עומרי אלטמן (דור מיכה), ערן זהבי, ברק יצחקי (ראדה פריצה), טל בן חיים

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, אלירן דנין, מירקו אורמוש, יובל שבתאי, ז'וליאנו ספדאסיו, סטיבן כהן, גיא דיין, ננאד מרינקוביץ' (אליאור סיידר).

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully