וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו לא יודעים איפה תמוז, אבל מוכנים לדיאלוג"

אורל פרסמה הבהרה על החלוץ: ”כרגע אין מו”מ להפסקת חוזהו, יש טענות לגבי המשמעת שלו, הבעיות הן בנושא מוסר עבודה”

נמשך הסכסוך המתוקשר בין טוטו תמוז לקבוצתו הרוסית אורל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החלוץ החליט לעזוב את הקבוצה לאחר שלא התאקלם ולא זכה לדקות משחק מרובות. בעוד הליגה הרוסית נמצאת בפגרת החורף, תמוז שוהה בימים האלה בישראל. יחד עם זאת, באורל טוענים שהשחקן נעלם ואין להם מושג היכן הוא נמצא.

במועדון הוציאו היום (חמישי) הודעה רשמית עם הסבר על מצבו של השחקן: "בעקבות ריבוי הפרסומים בכלי התקשורת על הסכסוך בין המועדון לטוטו תמוז, אנו מרגישים כי יש צורך בהבהרות מהימנות בנושא. נכון לעכשיו, תמוז הוא שחקנה של אורל ואין משא ומתן להפסקת החוזה שלו לפני סיומו", נכתב בראשית ההודעה. לצוות האימון אכן יש טענות לגבי המשמעת של הכדורגלן, במשחקים ובמסגרת העבודה בכלל, ולגבי אי שמירה על אורח חיים ספורטיבי אשר פוגע באיכות הכנתו למשחקים.".

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מחפשים אותו ברוסיה. טוטו תמוז/ברני ארדוב

"הבעיות הן בגדר מוסר עבודה בלבד, אבל השחקן העדיף להתעלם מפתרונן. טוטו תמוז סירב להיפגש עם המאמן אלכסנדר טרחאנוב, הפסיק על דעת עצמו את הטיפולים עם רופאי המועדון ועזב את מתחם האימונים. נכון לעכשיו, המועדון אינו יודע היכן נמצא השחקן, אבל ההנהלה מוכנה לדיאלוג חיובי איתו כאשר הוא יחזור לקבוצה".

כזכור, ההודעה הזו מגיעה לאחר מתקפה חריפה של המאמן טרחאנוב על החלוץ הישראלי: "אף פעם לא ראיתי אותו. תמוז סובל מעודף משקל של 10-12 ק"ג והוא לא בכושר משחק. הזמנו אותו לפגישה, אבל הוא התעלם ממנה. איך אפשר לעבוד עם בנאדם כזה אחרי שהוא התייחס ככה למועדון?". גם היו"ר, גיורגי איבנוב, התבטא בעצמו בעניינו של החלוץ ואמר שזו הייתה טעות להחתים אותו ושלמרות שהוא התקבל בחום במועדון, במקום להתאמן ולנהל אורח חיים ספורטיבי, תמוז מעדיף לבלות במועדוני לילה ביקטרינבורג.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully