וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "ק.פ.ר צריכה להיות בפרמיירליג"

הקשר החדש של הקבוצה מהצ'מפיונשיפ התראיין לאתר הרשמי: "לא משנה לי איפה אני אשחק על המגרש, העיקר להיות בו"

יוסי בניון ממשיך בתקופת ההסתגלות שלו בקווינס פארק ריינג'רס, והיום (חמישי) הוא התראיין באתר הרשמי של המועדון וסיפר על התחושות שלו מהמקום החדש שאליו הגיע. "הסגל כאן חזק מאוד והוא טוב מספיק בשביל להיות בפרמיירליג", אמר הקשר הוותיק. "זה המקום שהמועדון הזה צריך להיות. יש כאן רק מטרה אחת והיא לזכות בהעפלה בחודש מאי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני רוצה לעשות את כל מה שאני יכול עבור המועדון כדי להשיג את הכרטיס לעלייה". יוסי בניון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניון נשאל על העמדה המועדפת עליו, וציין: "בכל מקום שהמנג'ר (הארי רדנאפ) יבקש ממני לשחק, אני אשחק. אני יכול לשחק בצד שמאל, בימין או באמצע. אני פשוט רוצה להיות על המגרש". בניון גם יודע שהוא יצטרך לעבוד קשה כדי לקנות את מקומו בהרכב, והוסיף: "אני רוצה לעזור לסגל עם הניסיון שלי ואני מאמין ביכולת שלי. יש הרבה משחקים ואני רוצה להיכנס ולעבוד קשה עבור המועדון, כמו כל אחד כאן שכבר עובד קשה. אני רוצה לעשות את כל מה שאני יכול עבור המועדון כדי להשיג את הכרטיס לעלייה".

בניון לא נכלל בסגל למשחק הליגה האחרון בו ניצחה הקבוצה 0:2 בחוץ את בלקפול. הקבוצה מוליכה את הליגה עם מאזן של 12 ניצחונות, שש תוצאות תיקו ושני הפסדים. נכון לעכשיו הקבוצה של רדנאפ מקדימה בשתי נקודות את בארנלי השנייה ובשלוש את לסטר השלישית. בחמשת המחזורים האחרונים הקבוצה סיימה עם שלושה ניצחונות, תיקו והפסד לדונקסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully