וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אברהם גרנט מועמד לאמן את מאלמו

הישראלי בין שלושת המועמדים לקבל את התפקיד בשורות האלופה. המנהל הספורטיבי נילסון: "נפגשנו עם מספר אנשים"

התחנה הבאה של אברהם גרנט עשויה להיות בשבדיה. על פי דיווחים, הישראלי הוא אחד המועמדים לקבל את המשרה אצל האלופה, מאלמו. "נפגשנו עם מספר אנשים בקשר לתפקיד", טען המנהל הספורטיבי של הקבוצה, פר נילסון. בתקשורת השבדית מציינים את שמו של גרנט לצד שני מאמנים נוספים: יאן יונסון השבדי (53) ואגה הריידה הנורבגי (60). מאלמו מחפשת מאמן שיחליף את ריקרד נורלינג שהתפטר לפני מספר שבועות על מנת לקחת את המשרה בבראן הנורבגית.

"לא אגיב על שום שם בשלב זה", מסר נילסון לתקשורת השבדית. "אנחנו עובדים כדי למצוא מאמן חדש". יחד עם זאת, כאמור, המנהל הספורטיבי אישר שנפגש עם מספר מועמדים ובשבדיה יש הטוענים שגם עם הישראלי התקיימו שיחות. במאלמו רוצים למצוא מאמן עד ה-27 בינואר, אז תצא הקבוצה למחנה אימונים בארצות הברית. "יהיה נהדר אם יהיה לנו מאמן עד אז. כמובן שאנחנו רוצים למצוא מישהו בהקדם האפשרי כדי להתכונן בצורה טובה לעונה הבאה, אבל חשוב שנמצא את האיש הנכון".

אברהם גרנט במשחק טניס בווימבלדון. Clive Brunskill, GettyImages
דף חדש בסקנדינביה? אברהם גרנט/GettyImages, Clive Brunskill

הליגה השבדית הסתיימה בחודש נובמבר ותיפתח מחדש ב-30 במרץ. מאלמו זכתה ב-2013 באליפות ה-20 בתולדותיה והשלישית בשנות האלפיים והיא תשחק בקיץ הבא במוקדמות ליגת האלופות. הכחולים משחקים באצטדיון סווידבנק שמכיל 24 אלף מקומות. מדובר בקבוצה צעירה שבסגל שלה כשתעה שחקנים מהסגל המורחב של נבחרת שבדיה ובראשם הקפטן ג'ילואן חמאד. בין שחקני העבר המוכרים ששיחקו במועדון אפשר למצוא את מרטין דאלין, סטפן שוורץ וכמובן זלאטן איברהימוביץ'.

גרנט (58) לא אימן מאז שעזב את פרטיזן בלגרד לפני שנה וחצי. את פרטיזן הוא אימן במשך ארבעה חודשים, בסיומם זכה באליפות סרביה, אך הפסיד את הגביע ליריבה השנואה, הכוכב האדום. הקריירה האירופית של גרנט החלה עם מינוי המדהים לצ'לסי ב-2007, ואחרי שהפסיד בגמר ליגת האלופות עם הבלוז ופוטר הוא שימש גם כמאמן פורטסמות' ו-ווסטהאם, עם שתיהן ירד לצ'מפיונשיפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully