וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "גם בניצחונות ראו שזייפנו. עכשיו הכל התפרץ"

19.12.2013 / 9:43

שחקנים בחיפה על הביקורת מבנאדו: "כעס ובצדק. ראית איך החולשות מתחברות". חיפה לסוכנו של שיימן: לא משוחרר כרגע

one

"בנאדו כעס ובצדק. גם בניצחונות על עכו ובני יהודה ראית שהקבוצה מקרטעת, שהקבוצה מזייפת. הוא לא דיבר על זה עד עכשיו בשביל לא להרוס את המומנטום, אבל במשחק האחרון ראית איך כל החולשות מתחברות והכל התפרץ. יש שחקנים שהיו צריכים את הניעור הזה כדי לדעת שמי שלא מתאמץ לא יהיה כאן בינואר". כך אמר שחקן בכיר במכבי חיפה בעקבות האסיפה שערך אמש אריק בנאדו לשחקניו.

במועדון העידו אתמול כי בנאדו, שהזהיר את שחקניו מההשלכות של מעידה נוספת, כבר לא מרוצה תקופה ארוכה מהקבוצה. גורם בכיר במועדון הסביר אתמול: "אנשים ייחסו חשיבות לניצחונות, אבל מאחורי הקלעים גם נגד שחטאר לא ראית קבוצה דורסת. אף אחד מהשחקנים כבר לא בטוח כאן. יש תחרות גדולה על ההרכב. שחקנים שלא יוכיחו שאנחנו מסוגלים ללכת עד הסוף, פשוט יישבו ביציע או לא יהיו כאן".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
" גם נגד שחטאר לא ראית קבוצה דורסת". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

אחד השחקנים שלא מוצא את מקומו בסגל כבר תקופה ארוכה הוא המגן שמואל שיימן. בחיפה טוענים כי הבהירו לסוכנו שחר גרינברג כי כרגע השחקן לא משוחרר, אבל האופציה בחוזה של השחקן לשנתיים הקרובות תפוג בחודש מרץ. עד כה השחקן לא קיבל כל הודעה בעניין. בית"ר ירושלים כבר גיששה לגביו. טרם התקבלה כל הצעה על דינו אנדלובו, וכבר עתה ברור שחיפה לא תסכים להתפשר על מחירו ותדרוש חלק מהותי מהסכום בו נרכש (למעלה ממיליון דולר). אגב, אנדלובו יטוס הלילה לארצו למשך עשרה ימים בשל סיבות משפחתיות.

הקבוצה ממשיכה להתאמן הבוקר לקראת המשחק בקריית שמונה (ראשון, 19:40), בידיעה שמעידה נוספת עשויה להרחיק את הקבוצה צעד נוסף מהצמרת הגבוהה. דקל קינן מאמין שיוכל לחזור למגרשים תוך שבועיים. חן עזרא וגוסטבו בוקולי ישובו בהדרגה. במועדון בטוחים שחזרת עזרא רק תשפר את היכולת של שחקני ההתקפה, שיודעים שיוכלו לאבד את מקומם בהרכב. יחד עם זאת, בנאדו עדיין ינסה לצרף חלוץ נוסף במקום אנדלובו. אם עומר דמארי יגיע, לא יצטרף חלוץ זר, חיפה תנסה לצרף קשר נוסף, שמסוגל לשחק בכנפיים. ויאם עמאשה לא יהיה חלק מהסגל בכל מקרה, והוא בדרך להפועל תל אביב.

אדין צוצאליץ' התייחס לפני האימון היום למצב הקבוצה בעקבות התיקו מול רמת השרון ואמר: "אולי לא היינו מוכנים במאת האחוזים ואולי חשבנו שננצח בקלות. אי אפשר כרגע להסתכל על מכבי תל אביב. אנחנו מוכרחים לשחק טוב יותר". צוצאליץ' נשאל גם לגבי הבעיה של מכבי חיפה בהתקפה ואמר: "לפעמים אתה לא מצליח לנצל מצבים. רמת השרון עלו ליתרון ועשו הגנה עם 11 שחקנים. היה לנו קשה לחזור".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully