וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "זהבי חי את הכדורגל. טבעי שהרגשות התפרצו"

19.12.2013 / 10:00

מאמן מכבי תל אביב התייחס במסיבת העיתונאים השבועית לכוכב הדרבי, ואמר על עצמו: "הדרבי הייתה המטרה האישית שלי. בשבת אנחנו רוצים להגיע ל-3,000 שערים של המועדון". מהראן ראדי: "כל שחקן שיבוא לשחק מול עכו, יגיע בשיא המוטיבציה. יהיה לנו מוקש"

one

אחרי הניצחון בדרבי הגדול של תל אביב, מכבי תל אביב התייצבה הבוקר (חמישי) למסיבת העיתונאים השבועית כשהפנים של האלופה הישראלית הם לעבר המשחק הביתי מול הפועל עכו עם פתיחת הסיבוב השני. כזכור, בסיבוב הקודם הצהובים שיתקו את העכואים כבר בדקות הראשונות ופתחו את העונה עם ניצחון 0:2. פאולו סוזה התייחס בין השאר לחגיגה של ערן זהבי בדרבי ולפציעה של מונס דאבור שתשבית אותו בחודש הקרוב מפעילות.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הגיע חולה למסיבת העיתונאים. פאולו סוזה/יוסי ציפקיס

סוזה שהגיע חולה למסיבת העיתונאים אמר בפתח דבריו: "אני עדיין לא מרגיש טוב, אבל זה בדרך. כבר ביטאתי את השמחה שלי מהניצחון ומה שזה גרם לאוהדים. גם אמרתי שזה לא עוד משחק אלא משחק מיוחד עבור האוהדים, והדרך שבה שיחקנו הייתה חשובה כדי לעמוד במטרות שלנו מבחינה אישית ועבור השחקנים. אנחנו יכולים לעשות היסטוריה בשבת עם 3,000 כיבושים של המועדון. אם נעשה את זה, זה יהיה נפלא".

על המשחק נגד עכו הוסיף המאמן: "אני חושב ששחקנים מקצוענים צריכים להיות מוכנים לכל מצב. הם משחקים הגנתי, ואנחנו צריכים להפעיל עליהם כל הזמן לחץ. אחד העקרונות שלנו היא תנועה ללא כדור. השחקנים יודעים שאם הם לא יראו עניין במשחק לאורך כל השבוע, הם לא ישחקו. המנטליות שלנו היא מנצחת. אנחנו מתמקדים כולנו במשחק בשבת".

על הפציעה של מונס דאבור ועל ההשלכות שלה ציין המאמן: "ההתרעמות על הפגיעה בו היא לא בגלל השחקנים שלנו אלא עבור כל השחקנים בכדורגל. חייבים שתהיה תגובה הולמת לפגיעות מהסוג הזה כדי להגן על כל השחקנים בכדורגל כדי שיהיה כדורגל טוב". על פרשת ערן זהבי הוסיף המאמן: "הכדורגל זה החיים שלו, וזה טבעי לחגוג אחרי שאתה מבקיע שער ושתהיה כזו התפרצות רגשות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"העיקר שהשגנו את הנקודות". מהראן ראדי/יוסי ציפקיס

מהראן ראדי הופיע גם הוא במסיבת העיתונאים, ואמר: "לא שיחקתי שלושה משחקים מלאים, אבל היה עומס. עם התוצאות שהשגנו, אנחנו מרגישים גופנית טוב יותר וזה מה שאני מרגיש עכשיו. יכול להיות ששלושה משחקים בשבוע לא גורמים לך לתת מאה אחוז מעצמך בכל משחק. יכול להיות שלא שיחקנו טוב בכל המשחקים, אבל העיקר שהשגנו את הנקודות. אנחנו צריכים לשפר אלמנטים במשחק. כל משחק זה מוקש, במיוחד מול קבוצה שעל הנייר היא קבוצת תחתית. כבר הייתי בקבוצות קטנות, ואני יודע שכל שחקן שיבוא לשחק, הוא יגיע עם סופר מוטיבציה. אני חושב שיהיה לנו מוקש. לכל משחק אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה, וכך צריך להתנהל כל שחקן מקצועני". ראדי סירב להתייחס לעניין זהבי, ואמר: "ערן דיבר מספיק על העניין הזה, ואין לי תשובה לגבי זה".

על פער 11 נקודות של מכבי תל אביב על מכבי חיפה אמר הקשר: "ציינתם את הפועל תל אביב ומכבי חיפה, אבל אני לא יודע למה אתם לא סופרים את הפועל באר שבע. כקבוצה אנחנו מתרכזים בעצמנו. אנחנו מגיעים כדי לתת תצוגה ולהוסיף לעצמנו שלוש נקודות. אנחנו לא מסתכלים על הקבוצות האחרות".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם מהראן ראדי שחקן הקבוצה. יוסי ציפקיס
הרגע שבו ראדי אמר: "אני בטוח שהוא יעבור את זה למרות שהוא לא נראה הכי טוב". ראדי וסוזה/יוסי ציפקיס

על מצבו של סוזה שלא חש בטוב, אמר הקשר בבדיחות: "אנחנו עושים מאמצים לגרום לו להרגיש טוב על המגרש. בדרבי גרמנו לו לתחושה טובה. אני בטוח שהוא יעבור את זה למרות שהוא לא נראה הכי טוב. הוא יחזור למה שהיה". על שיתוף הפעולה עם המאמן, ששימש בעצמו כקשר, הוסיף ראדי: "זה ברור שכקשר הרבה דברים שאתה היית עושה, פה הוא מדגים לך דברים קטנים שהם מאוד חשובים. לי אישית נכנסו הרבה דברים חדשים שהוא נתן לי. כשיש לך מאמן שהיה קשר זה בונוס".

שחקני מכבי תל אביב כדורגל. יוסי ציפקיס
מכבי תל אביב באימון הבוקר/יוסי ציפקיס
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב, ראדה פריצה. יוסי ציפקיס
זוכה להגנה מהמאמן. ערן זהבי/יוסי ציפקיס
מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא מזלזל בעכו. מהראן ראדי/יוסי ציפקיס
ברק יצחקי, עומרי בן הרוש שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מצב רוח טוב בקרית שלום. יצחקי, בן הרוש ומרגוליס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully