וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה האריך את חוזהו בברצלונה עד 2018

הקשר האריך את חוזהו ואצל האלופה חוגגים: "אינייסטה בברצלונה לכל החיים". דיווח: "מרטינו יעזוב את ברצלונה בקיץ"

ריאל מדריד לא נאלצה לעבוד קשה מדי אתמול (רביעי) מול צ'אטיבה מהליגה השלישית בספרד בדרך לשלב שמינית גמר גביע המלך. אחרי ה-0:0 מהמשחק הראשון, הסתדרו הבלאנקוס גם ללא כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל בניצחון 0:2 כאשר אסייר יראמנדי הבקיע בדקה ה-16 וכדור עונשין -11 מטר של אנחל די מריה בדקה ה-28.

גביע המלך: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את צ'אטיבה

אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הורידו את הקצב במחצית השנייה. די מריה/GettyImages

"פתחנו את המשחק טוב, אבל אחרי השער השני לא היינו בגישה טובה למשחק", אמר קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל, שהתייחס גם לעובדה שבחר לשלב בהרכב שחקנים צעירים שלא הוכיחו את עצמם. "הורדנו את הקצב. זה לא פשוט להתכונן למשחקים כאלו מכיוון שהקבוצה משתנה לא מעט והשחקנים לא שיחקו הרבה דקות. שחקנים צעירים צריכים לעבוד מכיוון שלשחק עבור מדריד זה לא קל. הם צריכים לקחת את ההזדמנויות כשהן מגיעות".

ובינתיים בספרד עסוקים לא מעט בשאלת חידוש החוזה של צ'אבי אלונסו. לאור הדיווחים על האפשרות שהקשר הספרדי יחזור לקבוצתו הקודמת ליברפול, פפה מקווה שאלונסו דווקא יישאר: "צ'אבי הוא שחקן נהדר. אנחנו אוהבים אותו ומקווים שהוא יחדש את החוזה שלו בקרוב, אבל עדיין לא שמענו שום דבר".

שחקני ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, צ'אבי אלונסו. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
כולם עסוקים בו עכשיו. צ'אבי אלונסו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

גם איקר קסיאס, שעדיין לא שיחק דקה אחת בליגה, קיבל את ההזדמנות בגביע, ואמר: "יש תמיד הבדלים במשחקים מול יריבות מליגות נמוכות יותר. במחצית השנייה היינו צריכים להבקיע את השער השלישי בשביל השקט, אבל מה שחשוב זה שעברנו". במהלך המשחק קסיאס נפצע, אבל הרגיע: "זו הייתה נפילה מסוכנת, אבל אני בסדר ואני מניח שבשעות הקרובות אני ארגיש טוב יותר".

לקראת המפגש עם ולנסיה ביום ראשון הוסיף השוער הוותיק: "עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על הליגה. אנחנו רוצים שהיתרון של חמש הנקודות עם ברצלונה ואתלטיקו יצטמק".

טאטה מרטינו מאמן ברצלונה. רויטרס
כבר נמאס לו? טאטה מרטינו/רויטרס

ובינתיים בברצלונה, התקשורת הקטלאנית פרסמה הבוקר את דבריו של עיתונאי ארגנטינאי בשם פביאן גודוי בתכנית המקומית 'טוטאל פוטבול', לפיהם טאטה מרטינו שוקל להתפטר מתפקידו בחודש מאי מסיבות אישיות. על פי גודוי, מקור המקורב למאמן גילה שהוא סובל מהלחץ האינטנסיבי במועדון, מהעובדה שהוא לא שולט בחדר ההלבשה, מההשוואות הבלתי פוסקות לפפ גווארדיולה, וחושש מכך שכוכביו המרכזיים עומדים בפני דעיכה.

בתוך כך, עכשיו זה רשמי: ברצלונה הודיעה שהגיעה לסיכום על חוזה חדש עם אינייסטה. הקשר יישאר במועדון עד קיץ 2018 ולמעשה האריך את חוזהו המקורי בשלוש עונות. באתר הרשמי של הקטלאנים נכתב: "אינייסטה - בברצלונה לכל החיים". בסיום החוזה אינייסטה יהיה בן 34 והוא עשוי לפרוש במדי המועדון. הנשיא סנדרו רוסיי אמר: "אנחנו נרגשים מהחידוש. אני חושב שזו מתנת חג המולד נהדרת לכל האוהדים". ביום שני יקיים המועדון טקס חתימה רשמי.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה כובש בפנדל. David Ramos, GettyImages
לא הולך לשום מקום. אינייסטה/GettyImages, David Ramos

אינייסטה הגיע לברצלונה בגיל 12 ועבר בכל קבוצות הילדים והנוער של המועדון. באוקטובר 2002 ערך בכורה במדי הקבוצה הבוגרת ומאז לבש את מדיה ב-479 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 48 שערים. אינייסטה זכה ב-21 תארים שונים עם ברצלונה וכמובן היה שותף לזכיית ספרד בגביע העולם ובשתי אליפויות אירופה. יחד עם אינייסטה, גם חוזיהם של ליאונל מסי, כריסטיאן טייו וניימאר יפוגו בקיץ 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully