וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס רודמן יאמן את נבחרת הכדורסל של צפון קוריאה

כוכב העבר של ה-NBA, שביקר בעבר פעמיים בדיקטטורה המסוגרת, יגיע אליה במסגרת יום הולדתו של השליט קים ג'ונג און וידריך את השחקנים המקומיים מול "נבחרת אולסטארס NBA"

בדיוק כשחשבתם שהוא לא יכול להיות מטורלל יותר. על פי דיווחים בארצות הברית, לנבחרת הכדורסל של צפון קוריאה יש מאמן חדש, ומוכר מאוד: דניס רודמן.

ה"ברומנס" של רודמן עם קים ג'ונג און, הדיקטטור של צפון קוריאה, המדינה המסוגרת ביותר בעולם, הוא לא חדש וכוכב העבר של דטרויט פיסטונס ושיקגו בולס יגיע לפיונגיאנג בפעם השלישית.

הסיבה למסע הקרוב של רודמן היא יום הולדתו ה-31 של קים, שיחול בתחילת חודש ינואר. לכבוד האירוע, העריץ אירגן לעצמו מפגש ראווה בין נבחרת צפון קוריאה למה שמכונה "קבוצת אולסטארס NBA", למרות שלא ברור מי בדיוק יהיו שחקני ה-NBA שיגיעו להתמודדות מלבד רודמן. על פי התיכנון, שחקן העבר יאמן את נבחרת צפון קוריאה בהתמודדות הזו והוא אף אמור לשחרר הודעה בקרוב מי יהיו אגדות ה-NBA שיופיעו למשחק. את המשחק מממנת חברת הימורים אירית.

מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און עם שחקן העבר דניס רודמן. רויטרס
החברים הכי טובים. רודמן וקים ג'ונג און/רויטרס

רודמן הגיב: "כן, אני נוסע לצפון קוריאה כדי לאמן את נבחרת הכדורסל ואביא לשם שחקנים אמריקאים, באמת. אהיה האדם הכי מפורסם בעולם אחרי שתראו איך אמריקאים פותחים דלתות שאפשר לפתוח. זה הולך להיות מיוחד".

כאמור, היחסים של רודמן עם צפון קוריאה לא חדשים. באביב האחרון הוא נסע למדינה, נפגש עם קים ג'ונג און, שגדל כאוהד שיקגו בולס בימים הגדולים של רודמן והאליפויות ואף פנה לנשיא ארצות הברית ברק אובמה בבקשה להתקשר אליו על מנת ליצור קשר בין שני המנהיגים. רודמן טען שהוא יכול לסייע ולגשר על הפערים בין המדינות. המסע כולו צולם והפך לסדרה דוקומנטרית בטלוויזיה האמריקאית.

בשבוע שעבר עלתה צפון קוריאה פעם נוספת לכותרות לאחר שדודו של קים ג'ונג און ולשעבר גם יועצו ומדריכו הוצא להורג באשמת בגידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully