וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמיאנג הצליח לעצבן את עולם האתלטיקה

בגרמניה דווח שחלוץ דורטמונד טען שהוא מהיר יותר מבולט. אצן גרמני זעם, הזמין אותו לתחרות ריצה, ואובמיאנג נעתר לאתגר

חלוצה של בורוסיה דורטמונד פייר-אמריק אובמיאנג הצליח לעצבן כמה אצנים, ובראשם את האצן הגרמני ג'וליאן רויס. ביממה האחרונה דווח בתחנת טלוויזיה גרמנית שהשחקן מגאבון טען כי הוא מהיר יותר מיוסאין בולט בריצה ל-100 מטר, ובדרך גרם לתסיסה לא קטנה בעולם האתלטיקה.

שחקן בורוסיה דורטמונד, פייר אובמיאנג. Oliver Hardt, GettyImages
מכחיש כי אמר שהוא מהיר יותר מבולט. אובמיאנג/GettyImages, Oliver Hardt

כזכור, במהלך חודש יולי האחרון פורסם כי אובמיאנג קבע זמן של 3.78 שניות במהלך האימונים בריצה ל-30 מטר, שאלו הם 0.08 שניות מהיר יותר משיא העולם של בולט שנקבע ב-2009 בריצה ל-100 מטר עם זמן של 9.58 שניות. מיד לאחר ההצהרה שנטען שיוחסה לאובמיאנג, מיהר רויס ותקף: "זו טענה הזויה להגיד שאובמיאנג מהיר יותר מיוסאין בולט. מה שאובמיאנג טען בטלוויזיה ממש עיצבן אותי. אני רוצה להשיב את הכבוד של ענף האתלטיקה".

כדי להצדיק את טענותיו, רויס, ששיאו האישי ב-100 מטר עומד על 10.08 שניות, אף הזמין את אובמיאנג להתחרות איתו בריצה. ואובמיאנג? הוא מצידו הכחיש כי אמר את הדברים שיוחסו לו, ופרסם ברשת הטוויטר את הדברים הבאים: "אף פעם לא אמרתי שאני מהיר יותר מבולט. פשוט אמרתי שאני יכול לרוץ 30 מטר ב-3.7 שניות. ג'וליאן רויס, אני מקבל את האתגר שלך. זה יהיה נחמד עבורי שאחרי הריצה הזו אני אדע אם אני יכול להחליף מקצוע או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully