וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: הפועל תל אביב מגיעה לפחים

18.12.2013 / 18:45

הפועל חולון תאבק בקבוצה של אדלשטיין במשחק השלמה מהמחזור הרביעי. המנצחת תיצמד לצמרת (18:45, ערוץ 1)

המחזור הרביעי בליגת העל, שנפתח אי שם בחודש אוקטובר, יגיע לסיומו מחר (חמישי) במשחק בו תארח הפועל חולון את הפועל תל אביב (18:45, ערוץ 1). הקבוצה של ליאור ליובין מגיעה למשחק לאחר שביום ראשון השיגה לראשונה העונה רצף של שני ניצחונות כשהביסה בקלות את מכבי ראשון לציון, ויודעת שניצחון על האדומים יקבע כי סיימה את הסיבוב הראשון הטוב ביותר שלה מאז עונת 2008/9. בחולון המשיכו השבוע במאמצים לנסות לצרף סנטר במקומו של אלכס אוריאקי ששוחרר, אך לא מצאו עדיין מועמד מתאים, כשמי שימשיכו למלא את עמדת הסנטר הם המתאזרח אייזיק רוזפלט והצעיר רם אליאספור.

בריאן אסברי שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
נמצא בכושר נהדר. אסברי/ברני ארדוב

שלושה ניצחונות רצופים הובילו את הפועל תל אביב אל הצמרת הגבוהה אחרי פתיחת עונה מגומגמת. הקבוצה של ארז אדלשטיין נראית יוצא מן הכלל בשבועות האחרונים, כשכמעט כל שחקן שדורך על הפרקט נראה טוב יותר מאיך שהיה נראה בתחילת העונה. עם זאת, בהפועל לא הפסיקו לחפש אחרי חיזוק לעמדת הגארד, במקומו של וינסנט קאונסיל המאכזב, אך יחתימו שחקן רק אם יהיו בטוחים שמדובר בשדרוג לעומת הרוקי האדום. ניצחון של האדומים על חולון יקבע רצף של ארבעה ניצחונות רצופים, הרצף הארוך ביותר של הפועל תל אביב מאז עונת 2003/4.

גארד הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
בדרך לניצחון רביעי רצוף? מתן נאור/ברני ארדוב

המספר הנוסף

13.5 - דקות בממוצע מקבל רם אליאספור בשני המחזורים האחרונים.

38 - פעמים אירחה הפועל חולון את הפועל תל אביב בכל הזמנים בליגה הסדירה. המאזן: 13:25 לטובת האדומים.

87 - נקודות קלעה הפועל תל אביב בממוצע בשלושת ניצחונותיה האחרונים.

יעמוד למבחן: בריאן אסברי. הפורוורד שנמצא בכושר נהדר היה אחד המצטיינים בעונת הבכורה של הפועל בליגה השנייה, וכעת הוא ישחק בפעם השנייה נגד הקבוצה לאחר שעשה זאת בחצי גמר הגביע עם נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully