וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל: דודי סלע ואמיר ויינטרוב עלו לחצי הגמר

הטניסאי הבכיר דילג על גלעד בן צבי 2:6, 2:6, ויינטרוב עבר את דור בפלר. גם יוליה גלושקו עלתה לחצי הגמר אחרי ניצחון קליל

מי שציפה לראות הפתעות גדולות בשלב רבע גמר אליפות ישראל נאלץ להתאכזב. היום (רביעי) נערכו משחקי רבע הגמר אצל הגברים והנשים, ומה שהיה ברור לכולם קרה כאשר שני הטניסאים הבכירים, דודי סלע ואמיר ויינטרוב, העפילו לשלב חצי הגמר.

ויינטרוב פגש את דוד בפלר וניצח אותו 2:6, 6:7 ויפגוש בשלב הבא את בר בוצר שהביס את טל גולדנגורן 0:6, 2:6. סלע נהנה מחיים קלים יותר כשהוא דילג על פני גלעד בן צבי 2:6, 2:6 ובחצי הגמר יחכה לו בר דקל שגבר על דניאל סקריפניק 5:7, 3:6.

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
בינתיים הוא לא עובד קשה מדי. דודי סלע/AP

אצל הנשים, הפייבוריטית הגדולה לזכות בתואר בהיעדרה של שחר פאר, יוליה גלושקו, פגשה את טליה זנדברג וניצחה אותה 2:6, 3:6 בדרך למפגש עם אביטל וייסבוך שניצחה את אסתר מסורי 4:6, 1:6. קרן שלמה שסיימה עם דאבל בייגל מול שירה גולדברגר תפגוש את עפרי לנקרי הצעירה, שניצחה את לי אור 1:6, 3:6.

היום נערכו גם חצאי גמר הזוגות לגברים ולנשים כאשר דודי סלע ויואב שב גברו על אבירם סלומון ודקל בר 5:7, 4:6. בגמר יחכו להם נועם בר ואורן מוטבסל שניצחו את דור בלפר ודניאל סקריפניק 2:6, 1:6. אצל הנשים, אלונה פושקרבסקי וקטיה קריבושפוב ניצחו את אסתר מורי וליבי מש 5:7 3:6 ויפגשו בגמר את לי אור ושרי שטרנבך שניצחו את שיר הורנונג ואילונה גולינקר 0:6, 7:6, 3:10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully