וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: תום מעיין חתם לחמש עונות

18.12.2013 / 14:59

האדומים הודיעו רשמית על החתמתו של הרכז שחתם על חוזה ארוך טווח. גרינברג: "יש לו פוטנציאל להפוך לשחקן נפלא"

הפועל ירושלים הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של תום מעיין הצעיר לחמש שנים. מעיין בן ה-20 יצטרף לאדומים וישוב לישראל מארצות הברית, שם שיחק במדי מכללת סיטון הול. מעיין יצטרף לכישרונות הצעירים של ירושלים, אדם אריאל ורפי מנקו, שמקבלים דקות משחק רבות העונה מהמאמן בראד גרינברג. יש לציין כי האדומים לא מתכוונים לעצור כאן, וברצונם לחזק את הסגל בגארד נוסף.

מעיין אמר לאחר החתימה: "אני מאוד מתרגש להגיע למועדון כמו הפועל מגדל ירושלים. תמיד התחברתי לאוהדים של הפועל ולקבוצה, ואני שמח שעכשיו אני חלק מהמשפחה האדומה. אני מקווה לתרום את חלקי ולעשות כמה שיותר כדי שהפועל תגיע להישגים גדולים".

המלחמה על הקריירה: אוהד גרינוולד על תום מעיין

תום מעיין שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
עכשיו במדים האדומים. תום מעיין/מגד גוזני

בהודעה הרשמית מטעם הקבוצה נכתב: "הפועל מגדל ירושלים רואה בתום פוטנציאל להיות אחד השחקנים הישראלים המובילים בעתיד הקרוב, והחתמתו לחמש עונות היא חלק מהחשיבה לטווח ארוך שמגבש המועדון. אנו מאחלים לנו ולתום המון בהצלחה, ושמחים שישראלי מוכשר נוסף ילבש כעת את המדים האדומים".

מאמן הפועל מגדל ירושלים, בראד גרינברג: "תום הוא גארד יוצא מן הכלל שיכול לחדור וללחוץ את הכדור בצורה טובה. יש לו את הפוטנציאל להיות שחקן נפלא. בדיוק כמו אדם אריאל ורפי מנקו, גם תום אוהב להתחרות ותמיד מחפש להשתפר. אנחנו שמחים לצרף לשורותינו שחקן עם פוטנציאל כה גדול, וזה עוד צעד שמראה את המחויבות שלנו לכדורסל הישראלי".

מעיין (20, 1.88) שיחק במחלקת הנוער של גליל עליון, וכשסיים גיל נוער יצא לשחק באקדמיה של גראן קנאריה אך סבל מפציעה קשה ולא שיחק יותר מדי. בעונה שעברה שיחק באוניברסיטת סיטון הול מליגת המכללות, והיה לרכז הראשון של האוניברסיטה, אך החליט לעזוב ולחזור לארץ אחרי שנה אחת. מנקו (19, 1.98) הוא בוגר האקדמיה של איגוד הכדורסל, ועבד בין היתר תחת רובי בלינקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully