וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק בראון: "לילארד קולע מכל מצב. רק תבחר איך"

כוכב פורטלנד קלע סל ניצחון שני רצוף. מאמן קליבלנד החמיא, אפילו לברון יצא מגדרו ואיך בריאנט יודע שהקאמבק הושלם?

"זה היה אחד המשחקים הכי טובים של העונה, אם לא הטוב שבהם. מדהים". הציוץ הזה שייך ללא אחר מאשר לברון ג'יימס, שצפה הלילה (רביעי) בדרמה הענקית בין פורטלנד לקליבלנד ולא נותר אדיש. גיבור המשחק היה שוב דמיאן לילארד, שצלף שלשת ניצחון גדולה 0.4 שניות לסיום כדי לקבוע 116:119 לבליייזרס. הרכז הנהדר, שנמצא רק בעונתו השנייה בליגה, בדרך הבטוחה להפוך לאחד משחקני הקלאץ' הגדולים בליגה.

לילארד הפציץ 36 נקודות, קובי והלייקרס ניצחו

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס, דמיאן לילארד. AP
מיסטר קלאץ'. לילארד קולע שלשת ניצחון/AP

דמיאן לילארד עושה זאת שוב

הלילה היה זה סל הניצחון השני שלו ברצף, אחרי שלפני יומיים קבר סל ניצחון כדי להעניק לקבוצתו ניצחון על דטרויט. "לא רציתי להיכנס עמוק מדי לתוך הצבע כי חיכו לי שם כמה הענקים של קליבלנד", הסביר בסיום דמיאן לילארד, שסיים עם 36 נקודות כולל 8 שלשות. "אלונזו גי הוא אתלט נהדר, כך שלא רציתי לחדור עליו. חיכיתי שהוא יאבד מעט משיווי המשקל שלו, וזרקתי".

"זה היה חתיכת מהלך קר רוח", הודה הגארד של קליבלנד, דיון וויטרס. "ידענו שהוא יקבל את הכדור ויזרוק, אבל לא ממש יכולנו לעצור את זה. זאת הייתה קליעה גדולה שלו".

גם מאמן קליבלנד מייק בראון התוודע כעת למיסטאר קלאץ' החדש של פורטלנד. "הוא יכול לקלוע מבחוץ ובאותה מידה גם לחדור ולסיים מתחת לסל. במשחק האחרון שלהם הוא חדר ועלה לזריקת מחצי מרחק. בקיצור, איתו אתה רק צריך לבחור את הרעל שלך".

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס, לפני טוני אלן, ממפיס גריזליס. AP
מתחיל להרגיש בנוח. קובי בריאנט/AP

קובי יודע שהקאמבק הושלם

בממפיס, הלייקרס המשיכו לעשות קולות של קאמבק, וניצחו בעירו של אלביס 92:96. פאו גאסול, פעם יקיר העיר, הצטיין עם 21 נקודות, 9 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-3 חסימות, אך מי שגנב את ההצגה היה, איך לא, קובי בריאנט. הבלק ממבה צלף 21 כמו גאסול, ולרגעים נראה כמו קובי הישן והטוב, עם כמה סלים קשים במיוחד על הראש של אחד המגנים הטובים בליגה, טוני אלן. "אני יודע שחזרתי כשג'אמפרים האלה מתחילים לצלול פנימה, במיוחד שזה מגיע מול שומר כמו טוני אלן, שצמוד אליך כל הזמן ומשחק בפיסיות. הרגשתי ממש טוב ונוח לעלות לזריקות האלה תוך כדי מגע", אמר קובי בסיום.

גם חברו לקבוצה ניק יאנג פרגן: "הוא מתחיל להיכנס לעניינים. הוא עוזר לנו, במיוחד שהוא נכנס לגרוב כמו פעם, אבל אנחנו לא צריכים פשוט לשבת ולצפות בו עושה את הכל על המגרש. אנחנו צריכים לעזור לו ולפאו גאסול".

שחקן נבחרת צרפת בכדורסל אלכסיס אג'ינסה. Christof Koepsel, GettyImages
סיבוב שני ב-NBA. אג'ינסה/GettyImages, Christof Koepsel

* טוני פארקר ייעדר משני המשחקים הקרובים של סאן אנטוניו ספרס מול פיניקס וגולדן סטייט. הרכז סובל מחבורה קלה בשוק רגל ימין.

* סנטר נבחרת צרפת אלכסי אג'ינסה חוזר ל-NBA אחרי ניסיון קצר וכושל לפני כמה שנים. אג'ינסה שהצטיין העונה במדי שטרסבורג ביורוליג חתם לשנתיים בניו אורלינס, שתשלם עבורו ביי-אאוט של 575 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully