וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: דאבור ייעדר כחודש. ביטון, שהר ותמוז מועמדים

18.12.2013 / 10:26

החלוץ שנפצע בדרבי עבר MRI שהעלה כי הוא לא יזדקק לניתוח. האלופה בודקת אפשרות לצרף את אחד מהשלושה

one

חלוצה הצעיר של מכבי תל אביב מונס דאבור, שנפצע בדרבי שנערך שלשום, עבר היום (רביעי) בדיקה מקיפה שממנה עלה כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית בברכו. דאבור שנפצע אחרי תיקול של בלם הפועל תל אביב יורחן קולין והוחלף עוד במחצית הראשונה, סובל מאז ליל המשחק מכאבים עזים ונפיחות בברכו והחשש הראשוני במכבי תל אביב היה שמדובר בקרע באחת מהרצועות בברך, חשש שהתפוגג לאחר הבדיקה.

בבדיקה התברר כאמור שדאבור אינו זקוק לניתוח לאיחוי הרצועה, מה שיקצר את הליך ההחלמה שלו. נכון לעכשיו לא ברור לכמה זמן הוא ייעדר, אך לא נראה שהוא יחזור לשחק לפחות בחודש הקרוב. המשחקים הקרובים של הצהובים הם נגד הפועל עכו, בני סכנין, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה.

שחקן מכבי תל אביב מונס דאבור, מול שטפן אייגנר, איינטרכט פרנקפורט. AP
במכבי נושמים לרווחה. מונס דאבור/AP

הפציעה של דאבור וכן תקופת ההיעדרות לה הוא צפוי עשויים להאיץ את הניסיונות לצרף חלוץ ישראלי נוסף לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף כבר הצהיר שיגיע חיזוק כאשר לצוות המקצועי יש גם משבצת של זר נוסף לאייש לאחר שחרורו של המגן הספרדי מאנה. בין השמות הישראלים שיכולים לבוא בחשבון לעמדת החלוץ נמצאים דודו ביטון, בן שהר וטוטו תמוז שצפוי להיות משוחרר מקבוצת אוראל הרוסית ומשחק כחלוץ תשע בעמדה בה משחקים דאבור שנפצע ופריצה שמאכזב בתקופה האחרונה.

אחרי שנהנו אתמול מיום חופשי וחגגו את הניצחון בדרבי, שחקני מכבי תל אביב יחזרו היום להתאמן לקראת המשחק שיפתח את הסיבוב השני, נגד הפועל עכו בבלומפילד ביום שבת. הקפטן שרן ייני יעדר מהמשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים ויואב זיו מועמד להחליפו בעמדת המגן הימני. ראדה פריצה שלא שותף כלל בדרבי ונראה מתוסכל בסיומו, אמור לפתוח הפעם במקום דאבור הפצוע.

הקשר ערן זהבי שעמד אתמול בעין הסערה בשל האופן בו חגג את כיבוש השער בדרבי, התבשר סמוך לחצות שתובע ההתאחדות ניר רשף לא נענה לבקשות הפועל תל אביב להעמידו לדין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully