וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה החלה: ליברפול תציע ללואיס סוארס סכום שיא

המרסיסיידרס מעוניינים להבטיח את עתידו של החלוץ הלוהט במועדון. על פי דיווחים, היו"ר יציע לסוכנו הארכת חוזה בתמורה למשכורת חסרת תקדים בליברפול - 130 אלף ליש"ט בשבוע

לפני פחות מארבעה חודשים נראה היה שלואיס סוארס יעזוב את ליברפול בטריקת דלת. החלוץ האורוגוואי עמד במרכזה של סערה, לאחר שביקר פומבית את ראשי המרסיסייד שלטענתו הבטיחו שיתנו לו לעזוב אך לא עמדו בהבטחה שלהם. אם זה לא הספיק, הוא עדיין ריצה עונש הרחקה. אלא שאז הגיע טוויסט בעלילה, סוארס נשאר בליברפול, ומאז האהבה שוב פורחת.

עכשיו, כשסוארס נמצא בכושר הטוב בקריירה עם 17 שערי ליגה ב-11 משחקים, ואחרי שאפילו ענד את סרט הקפטן מול טוטנהאם השבוע, בליברפול כבר מוכנים לעשות הכול כדי להבטיח את עתידו במרסיסייד. על פי דיווחים באנגליה, יו"ר ליברפול איאן איירה המריא לברצלונה כדי להיפגש עם סוכנו של סוארס, פרה גווארדיולה (אחיו של פפ), ובמהלך הפגישה העביר מסר לפיו ליברפול תהיה מוכנה לשלם לחלוץ 130 אלף ליש"ט בשבוע - משכורת חסרת תקדים עבור המועדון - ובלבד שיאריך את חוזהו. אומנם, ליברפול עדיין לא העבירה הצעה רשמית, אך המסר שלה ברור: היא רוצה את סוארס אצלה לשנים רבות.

סוארס מככב בדירוג המצטיינים השבועי שלנו

0:5 לליברפול על טוטנהאם, צמד שערים ובישולים לסוארס

לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
עכשיו הקרב האמיתי מתחיל. לואיס סוארס/GettyImages

חוזהו הנוכחי של סוארס יפוג בקיץ 2016 ובליברפול מודעים היטב לעניין העצום שהוא מעורר בקרב ענקיות היבשת, ובעיקר מכיוונה של ריאל מדריד, שניסתה להחתימו בקיץ שעבר ועל פי דיווחים מתכננת להעביר לו הצעה על סך 60 מיליון יורו בחלון ההעברות בינואר.

אגב, בהנחה שהפרטים שפורסמו באשר להצעה מדויקים, אם סוארס ייתן את הסכמתו לליברפול הוא עדיין לא יהיה בצמרת המשתכרים בפרמיירליג. למעשה, 130 אלף ליש"ט לשבוע לא יכניסו אותו אפילו לטופ 5 בליגה. לשם השוואה, אדן הזאר מרוויח בצ'לסי סכום שגדול יותר משמעותית ומוערך בכ-185 אלף ליש"ט לשבוע. ויין רוני, רובין פרסי, יאיא טורה ופרנק למפארד מרוויחים סכומים דומים בקבוצותיהם.

שחקן צ'לסי אדן הזאר חוגג שער בסופרקאפ. AP
אפילו הוא ירוויח יותר. אדן הזאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully