וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "זה יותר מנאחס, קשה עם כל הפציעות"

18.12.2013 / 8:05

למרות הניצחון על בני יהודה, הצפוניים מודאגים מהפציעה של כחלון: "בכל שבוע נפצע מישהו אחר". קשר נוסף יצורף בינואר?

one

עירוני קרית שמונה תנסה לצרף קשר נוסף בחלון ההעברות בינואר, זאת לאחר פציעתם של אדריאן רוצ'ט ותמיר כחלון בשבוע האחרון. כידוע, רוצ'ט וכחלון - שניים מהשחקנים הכי חשובים במערך של קרית שמונה - נפצעו השבוע כאשר רוצ'ט שבר את היד וייעדר כחודש וחצי ואילו כחלון שבר את עצם השוקית וצפוי להיעדר כשלושה חודשים.

כחלון שנפצע אתמול ב-1:2 על בני יהודה גובס בבית החולים איכילוב. בקבוצה לקחו קשה מאוד את הפציעה. "זה כבר מעבר לנאחס", אמר שחקן בקבוצה, "זה פשוט לא ייאמן. בכל שבוע נפצע לנו שחקן אחר, קשה מאוד להצליח ככה".

עירוני קרית שמונה ניצחה 1:2 את בני יהודה

תמיר כחלון ייעדר כ-3 חודשים

שחקן עירוני קרית שמונה אופיר מזרחי חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
גם הוא זכה למחמאות. אופיר מזרחי/אדריאן הרבשטיין

לעת עתה, לקרית שמונה אין אף שם ישראלי על הפרק ובשלב זה נראה שהחיפושים יתמקדו בהחתמת קשר זר, שתתאפשר בגלל העזיבה של דרקו טאסבסקי.

בקרית שמונה שאבו עידוד מהניצחון 1:2 על בני יהודה. מי שסחטו את מירב המחמאות היו אופיר מזרחי הצעיר שנכנס במצב בפיגור לעמדת הקשר המרכזי, ולמרות שזוהי לא העמדה הרגילה שלו תפקד היטב. בקבוצה היו מרוצים מאוד מההופעה של מזרחי. גם ברק בדש זכה למחמאות. בדש שהוזכר כמועמד לבוורן ולוקרן מהליגה הבלגית מעוניין מאוד לחזור לכושר ובקרית שמונה ציינו לטובה את המחויבות וההשקעה שלו גם ברגעים קשים. "שמחתי מאוד לחזור להרכב וכמובן לכבוש", אמר בדש, "זה ניצחון חשוב מאוד להמשך העונה, אבל אנחנו חייבים להמשיך לקחת נקודות בבית וכבר שבוע הבא יש לנו משחק קשה מאוד נגד מכבי חיפה". בדש התייחס גם לפציעה של כחלון: "אני יכול רק למסור לו החלמה מהירה, הוא יחסר לנו מאוד גם מקצועית וגם חברתית".

"כל ניצחון שלנו הוא כמו לידה העונה", אמר שחקן אחר בקבוצה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תמיר כחלון שחקן עירוני קרית שמונה מול אביב חדד שחקן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
חוסר מזל. כחלון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully