וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "יכולנו לעשות יותר בחלק ההתקפי"

18.12.2013 / 6:45

בבירה היו מרוצים משבירת רצף ההפסדים והסבירו את האנמיה בחלק הקדמי: "כל אחד רצה לשמור על העמדה שלו כדי לעמוד בדרישות של המאמן". הרוש: "תמיד טוב שהקבוצה עומדת נכון". חלוץ מונטנגרי הוצע, במועדון ממתינים לתשובת מכבי חיפה בנוגע לאנדלובו

one

בבית"ר ירושלים נרשמה שביעות רצון בתום ה-0:0 אמש (שלישי) בסכנין במשחק שנעל את הסיבוב הראשון בליגת העל. בקבוצה היו מרוצים בעיקר משבירת רצף ההפסדים שעמד על ארבעה ואמרו אחרי המשחק: "באנו קודם כל להילחם ולשמור על השער, אבל היינו יכולים לעשות יותר בחלק ההתקפי. כל אחד רצה לשמור על העמדה שלו כדי לעמוד בדרישות של המאמן וקצת פישלנו בחלק הקדמי. סכנין היו רדומים, אפשר היה לגנוב כאן ניצחון".

לגבי האווירה בסכנין אמרו בבית"ר: "בסך הכול היה בסדר. את אלה שמקללים ושונאים אנחנו מכירים שנים. כשילדים קטנים מקללים אותך אתה מחייך וכבר לא מתרגש. הכי חשוב שהתרכזנו בכדורגל, התחלנו איזושהי דרך חדשה וממשיכים הלאה. אי אפשר להרים את הראש כי כבר ביום שני יש את באר שבע בחוץ".

אגב, גם המאמן רוני לוי לא היה מרוצה מהמשחק של חניכיו במחצית הראשונה והיה עצבני עם הירידה למחצית. לוי אמר לשחקנים: "אני מצפה שתרוצו יותר ותיקחו כדורים ולא תשחקו 'בכאילו'. מה שעשיתם במחצית הראשונה לא מספיק, גם בהתקפה".

שחקני בית"ר ירושלים עם אבירם ברוכיאן. יוסי ציפקיס
המשחק נגד באר שבע כבר מתקרב. בית"ר ירושלים/יוסי ציפקיס

השוער אריאל הרוש נשאל בסיום על כך השינוי במערך של הקבוצה, שלא הותיר אותו חשוף כמו במשחקי האחרונים: "היו הרבה משחקים קשים עם הרבה עבודה, אבל התפקיד של שוער הוא לעמוד בזה גם כשמגיעים מולו למעט מצבים. זה לא פחות חשוב ולפעמים אפילו יותר. תמיד טוב שעומדים נכון ואנחנו לא חשופים והלוואי שנמשיך ככה".

בבית"ר כעסו על כך שכ-250 האוהדים שליוו את הקבוצה למשחק בשלושה אוטובוסים, הוכנסו לאצטדיון באיחור, והבהירו זאת לפני המשחק למאזן גנאיים ונציג ההתאחדות לכדורגל ניר ינקלביץ'. "כל שנה אותו דבר, מבטיחים שיטפלו בזה וזה רק נהיה יותר גרוע", אמרו במועדון.

בקבוצה כבר חושבים על המשחק בבאר שבע ביום שני ובשל פגעי מזג האוויר בירושלים, אימון השחרור יתקיים היום ברמלה. בית"ר תמתין לתשובת מכבי חיפה בנוגע לדינו אנדלובו. שחקן נוסף שהוצע לקבוצה הוא איליה ספאסוייביץ', חלוץ מונטנגרי ששיחק בשנים האחרונות באינדונזיה וכעת המאמן רוני לוי יצטרך להחליט אם להזמין אותו להתרשמות. במקביל, המאמן הנחה מספר סוכנים בחו"ל לחפש עבורו קשר אחורי וייתכן שאחרי המשחק נגד הפועל באר שבע ינחתו שחקן או שניים להתרשמות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
שוב הוכנסו למשחק באיחור. אוהדי בית"ר אמש בדוחא/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully