וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ברצלונה עלתה בקלילות לשמינית הגמר

הקאטלנים ניצחו את קרטחנה 0:3 (1:7 בסיכום שני המשחקים) משערים של פדרו, טייו וניימאר. גם ויאריאל וחטאפה עלו

בלי הפתעות מיוחדות, השלימה הערב (שלישי) ברצלונה את העפלתה לשמינית גמר גביע המלך, אחרי שגברה 0:3 (1:7 בסיכום שני המשחקים) על קרטחנה מצמרת הליגה השנייה. הקאטלנים הגיעו נינוחים לקאמפ נואו אחרי שניצחו בקלילות את המשחק הראשון 1:4, וכצפוי שיחקו בהילוך ראשון. בדקה ה-31 עלו המארחים ליתרון אחרי שמונטויה פרץ מהאגף הימני והרים כדור מצויין לפדרו שבנגיעה שלח את הכדור לרשת.

המשחק המשיך להתנהל על מי מנוחות גם במחצית השנייה כשהיה נדמה שהקאטלנים מוותרים על ההזדמנות לדרוס את יריבתם. בדקה ה-68 מצא גם כריסטיאן טייו את הרשת כשחדר מהאגף השמאלי וניסה לשלוח כדור רוחב, אבל זה פגע במגן והכניע את שוער האורחים מזווית קשה. שתי דקות לסיום חתם ניימאר את תוצאת המשחק אחרי שאינייסטה הרים כדור ומצא את ראשו של הברזילאי שנגח בקלילות מקרוב.

שחקן ברצלונה פדרו חוגג שער. David Ramos, GettyImages
בהילוך ראשון. פרדו/GettyImages, David Ramos

קבוצות אחרות שהעפילו לשמינית הגמר הן אוסאסונה, שסיימה ב-1:1 במשחקה הערב מול מלאגה אך עלתה בגלל ה-3:3 שלה בחוץ במשחק הראשון, בעוד ויאריאל גברה על אלצ'ה 0:1 והעפילה גם היא (2:2 במשחק הראשון). חטאפה הביסה את ג'ירונה 1:4 (2:5 בסיכום שני המשחקים) בעוד לבאנטה דרסה את רקראטיבו 0:4 (אחרי שהפסידה 1:0 במשחק הראשון). מחר תנסה ריאל מדריד שלא להחליק במשחק הגומלין שלה מול צ'אטיבה הקטנה, אחרי שסיימה עמה ב-0:0 במשחק הראשון.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully