וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד באיטליה: ג'נארו גאטוסו היה מעורב בהטיית משחקים

קשרה לשעבר של מילאן ונבחרת איטליה נמצא במרכזה של חקירת ענק על מעורבותו במכירת שלושה משחקים ב-2011

הטיה של תוצאות משחקי כדורגל, בעיקר באיטליה היא אינה תופעה נדירה אבל הערב נכנס שם גדול מאוד לקלחת הזו כאשר בארץ המגף מתפרסמות היום ידיעות לפיהן ג'נארו גאטוסו, שחקן הנשמה של מילאן ומאמנה של פאלרמו לשעבר, חשוד במעורבות בהטיות משחקים.

ג'נארו גאטוסו שחקן מילאן. רויטרס
נמצא במרכזה של פרשת ענק. גאטוסו/רויטרס

גאטוסו נמצא תחת חקירה יחד עם כריסטיאן ברוקי שחקן העבר של לאציו בחשד למכירת משחקים בליגה הראשונה ב-2011 וארבעה אנשים כבר נעצרו בחשד לכך שקישרו בין השחקנים לסוכניות ההימורים.

אם מישהו חשב שרק קבוצות מהליגות הנמוכות "מתלכלכות" בהטיית משחקים, אז על פי החשד המשחקים המכורים המדוברים בהם היה מעורב גאטוסו הם המפגשים של מילאן מול לאציו, קייבו ובארי וכן המשחקים בין יובנטוס ללאציו ופאלרמו לאינטר.

גאטוסו היה נסער בעקבות הפרסומים הללו ומיהר להכחיש כשאמר "הייתי הורג את עצמי בכיכר ולא מוכר משחקים. אני רוצה להבהיר משהו: מעולם לא ישבתי עם איש מסוכנויות הימורים ומעולם לא עלה בדעתי למכור משחק. אני מדבר מהלב שלי, לעולם לא אעשה דבר כזה".

למרות ההכחשות הגורפות של גאטוסו, החקירה באיטליה תימשך ואם אכן יתאמתו החשדות נגד מועדוני הפאר המעורבים בפרשה, הרי שמדובר ברעידת אדמה של ממש במדינה ובכדורגל העולמי כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully