וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד קוביאן: "משחק מפתח שיקבע את המיקום שלנו"

17.12.2013 / 18:38

ניצחון של מכבי חיפה על טאלין (19:00) ישלח אותם לסיבוב הבא מהמקום השני, הפסד והירוקים ירדו אל המקום השלישי

מכבי חיפה תסיים מחר (רביעי) את שלב הבתים הראשון ביורוקאפ כשתארח את טאלין האסטונית במסגרת המחזור העשירי והאחרון (19:00, אין שידור). הקבוצה של דני פרנקו, שתחסר במשחק את מורן רוט ובריאן רנדל, תסיים במקום השני את הבית המוקדם אם תנצח את האסטונים. הפסד של הירוקים לקבוצה שממוקמת במקום האחרון בבית, וניצחון של בנביט על VEF ריגה בחוץ ישלח את חיפה למקום השלישי.

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
את מי הוא יקבל בסיבוב הבא? דני פרנקו/ברני ארדוב

המשמעות של המיקום הוא בקביעת היריבות של חיפה בשלב הבתים הבא שיחל ב-7 לינואר, ויכלול שמונה בתים בני ארבע קבוצות, שמהם יעלו שתי הראשונות אל שמינית הגמר. אם חיפה תסיים במקום השני, היא תשחק בבית אחד בשלב הבא עם חימקי מוסקבה, הקבוצה שתסיים שלישית בבית א' ביורוקאפ - לה מאן או נימבורק והקבוצה שתסיים במקום החמישי בבית ג' ביורוליג - באיירן מינכן, סיינה או מלאגה.

אם חיפה תסיים במקום השלישי בבית היא תפגוש בסיבוב הבא את הקבוצה שתסיים במקום הראושן בבית ג' - לובליאנה או אולם הגרמנית, הקבוצה שתסיים שנייה בבית ה' - המנצחת במשחק מחר בין הפועל ירושלים לקריאשקה, והקבוצה שתסיים שישית בבית א' ביורוליג - ככל הנראה בודיבלניק קייב.

?אנו גאים להיות חלק ממשפחת היורוקאפ בפעם הראשונה ומתרגשים להיות חלק מהסיבוב השני", אמר המאמן דני פרנקו לקראת המשחק, "אומנם אנחנו סובלים מפציעות, אבל אנחנו מסתכלים קדימה לקראת האתגרים העומדים לפנינו בעתיד הקרוב?. הגארד דויד קוביאן הוסיף: ?אנו מצפים למשחק אינטנסיבי, כיוון שבמשחק האחרון נגד טאלין הם שיחקו מאוד חזק, והמשחק הוכרע בדקה האחרונה. זהו גם משחק מפתח בשבילנו כי הוא יקבע את המיקום שלנו לקראת השלב הבא ביורוקאפ?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully