וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אחי נצרת והפועל קטמון סיימו בתיקו 1:1

רון (79) נתן לקטמון נקודה, בנין עם משחק שלישי ללא ניצחון. בית"ר ת"א רמלה-הפועל ר"ג 1:2. ירושלים-אום אל פאחם נדחה

המחזור ה-15, שסוגר את הסיבוב הראשון בליגה הלאומית, המשיך היום (שלישי) עם שני משחקים נוספים. מכבי אחי נצרת של טל בנין ממשיכה לאכזב, עם משחק שלישי ברציפות תחת המאמן החדש שהם לא מצליחים לנצח, כשהפועל קטמון סחטו תוצאת תיקו 1:1 בעילוט. בית"ר תל אביב רמלה גברה על הפועל רמת 1:2.

המשחק בין הפועל ירושלים למכבי אום אל פאחם נדחה בשל תנאי המגרש הקשים בטדי. "עקב מזג האוויר בימים האחרונים ולאחר ביקורת שנעשתה על ידי איגוד השופטים, נמצא כי משטח הדשא באצטדיון טדי עדיין מכוסה בשכבת שלג וקרח וכי לא ניתן לקיים עליו את משחק הליגה הלאומית בין הפועל ירושלים למכבי אום אל פאחם במסגרת המחזור ה-15, שתוכנן להיום. הודעה על מועד חלופי תימסר בהמשך", נמסר בהודעת ההתאחדות לכדורגל.

שלג במתחם האימונים של בית"ר ירושלים בית וגן. נועם מושקוביץ
השלג עדיין לא הפשיר לגמרי. מתחם האימונים בבית וגן בזמן הסופה שפקדה את ירושלים/נועם מושקוביץ

מכבי אחי נצרת - הפועל קטמון 1:1

רק לפני שלושה שבועות נשבו רוחות חדשות בנצרת, עם הגעתו של טל בנין, אלא שלמרות עליית הציפיות, הקבוצה מהמגזר ממשיכה לאכזב עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. מנגד הקבוצה של עופר טסלפפה התבססה במרכז הטבלה כשלראשונה מזה חודשיים הצליחה להוציא נקודות מחוץ לירושלים. אמיר אבו ניל העלה את נצרת ליתרון בדקה ה-39 ונתן תקווה לקבוצה של בנין, אלא שבדקה ה-79 הגיע גיבור הדרבי של ירושלים, עומרי רון, השווה את המשחק והחזיר את קטמון עם נקודה הביתה.

עומרי רון שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
שוב הגיבור של קטמון. עומרי רון/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל רמת גן 1:2

המארחת יצאה עם ידה על העליונה במשחק התחתית. אושרי טוויל העלה אותה ליתרון (1), איסואנילה לינגנה השווה (66), אולם בדקה ה-86 הגיע מתן לוטטי והעניק לקבוצתו שלוש נקודות שהציבו אותה במקום התשיעי בטבלה, מרחק 11 נקודות מהקום האדום ושלוש בלבד מהמקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully