וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסיה: "לא אכפת לי מיובה. נקודה בסן סירו זה לא רע"

מאמן רומא מרוצה מהתיקו מול מילאן: "עם טוטי אנו חזקים יותר". אלגרי: "הוצאנו אנרגיה בצ'מפיונס וזה השפיע"

כולם ציפו להצגה טובה וקיבלו הצגה גדולה. מילאן ורומא נפגשו אתמול (שני) בסן סירו וסיפקו 90 דקות מלאות קצב, ארועים וארבעה שערים. המשחק הסוער הסתיים ב-2:2 ומי שיכולה להיות מרוצה מהתוצאה היא דווקא מילאן, שמחפשת את עצמה העונה ומדשדשת במרכז הטבלה, אבל אחרי שהעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות ורשמה משחק ליגה חמישי ללא הפסד, אולי זו התקופה שתוביל לשינוי הכיוון במועדון הפאר האיטלקי. רומא, מנגד, מאוכזבת מאוד. הג'אלורוסי היו חייבים ניצחון כדי לשמור על פער שלוש הנקודות מהאלופה והמוליכה יובנטוס, אולם עתה הם רחוקים חמש נקודות מהגברת הזקנה.

קפטן רומא פרנצ'סקו טוטי (ימין) מעל קשר מילאן קאקה. GettyImages
כמה שחיכו לו ברומא. טוטי מעל קאקה/GettyImages

"היו לנו המון מצבי הבקעה, אבל נקודה ממילאן בסן סירו זה לא דבר רע", אמר מאמן רומא רודי גרסיה, "זאת הייתה תצוגה טובה. לא היינו חדים במסירה האחרונה, אבל שיחקנו כדי לנצח וזה מה שאני רוצה מהקבוצה שלי. הבקענו שני שערים נגד מילאן, ובדרך כלל אנחנו יעילים יותר בהגנה".

"היינו חלשים בהגנה מאשר כרגיל, זה בגלל שלמילאן יש התקפה חזקה", הוסיף המאמן הצרפתי, "אנחנו חייבים לשמור על ריכוז ולנצח את קטאניה. יכולנו להוציא יותר סן סירו, אבל זאת נקודה טובה במשחק חוץ. אנחנו חייבים לדעת לתרגם את המצבים לשערים".

שחקן רומא מתיאה דסטרו חוגג שער מול מילאן. GettyImages
מחלק כוחות עם הקפטן. דסטרו/GettyImages

הבשורה לה חיכו אוהדי רומא במשך כחודשיים התממשה אמש כשהקפטן והסמל פרנצ'סקו טוטי רשם דקות משחק ראשונות מאז אוקטובר לאחר שהחלים מפציעתו ונכנס כמחליף במחצית השנייה במקום מתיאה דסטרו. "הקפטן ודסטרו לא יכולים כרגע לשחק משחק שלם אז חילקתי כוחות", אמר גרסיה, "אלה חדשות טובות מאוד עבורנו, הקפטן חזר ואיתו אנחנו חזקים יותר".

"לא אכפת לי מיובנטוס ולא מנאפולי, אני רוצה לנצח כל משחק", התייחס גרסיה למצב בטבלה. רומא עדיין בלתי מנוצחת אחרי 16 מחזורים והמאמן מרוצה מתפקודה. "אנחנו מחזיקים כדור וזה הסגנון שלנו, אנחנו גם יודעים לצאת למתפרצות, אני אוהב לראות את הקבוצה עושה את שני הדברים. לא הפסדנו במשך חודשים וזה אומר שהמצב הפיזי שלנו טוב".

מריו באלוטלי שחקן מילאן עם מאמנו מסמיליאנו אלגרי. Claudio Villa, GettyImages
התוצאה טובה, הדרך אליה פחות. אלגרי ובאלוטלי/GettyImages, Claudio Villa

"זה היה משחק מהנה לכולם אבל פחות בשבילנו", אמר מאמן מילאן מאסימיליאנו אלגרי, "אנחנו ידענו שרומא קבוצה חזקה, אבל היו דברים שהיינו צריכים להימנע מהם. זאת תוצאה טובה. הוצאנו הרבה אנרגיה פסיכולוגית ופיזית בליגת האלופות וזה השפיע".

על יכולתו של מריו באלוטלי, שהחמיץ לא מעט במשחק, אמר אלגרי: "באלוטלי תמיד משחק טוב יותר כשלידו עוד חלוץ, הפעם היה זה מאטרי לצדו. מאטרי מושך מגינים וזה נותן מרחב לבאלוטלי ומאפשר לו גם לבעוט מרחוק".

בינתיים באלוטלי חשף את נעלי כותרות העיתונים שלו. לחלוץ האיטלקי עוצבו נעליים ובהן כותרות עיתונים שפורסמו עליו לאורך הקריירה, אולם העיצוב החדש לא עזר לו מול רומא, והוא סיים את המשחק ללא שערים.

נעליו של מריו באלוטלי. Claudio Villa, GettyImages
עוד יבואו שערים מהנעלים האלה. באלוטלי וכותרות העיתונים/GettyImages, Claudio Villa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully