וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "כרגע אנחנו לא מספיק טובים, אין מה לעשות"

מאמן מכבי חיפה מאוכזב מהיכולת ההתקפית: "הגענו למצבים, פשוט לא ניצלנו אותם". חיים שאבו: "היינו יכולים להוציא יותר"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ועוד ניצחון בליגה האירופית, המומנטום המצוין של מכבי חיפה נעצר הערב (שני) בקרית אליעזר, עם 1:1 מאכזב מול רמת השרון מהתחתית.
הירוקים הירבו להחמיץ וראו את בן רייכרט הצעיר מדהים את קרית אליעזר ומעלה את רמת השרון ליתרון בדקה ה-45. למזלם, שובל גוזלן, שפתח במשחק שני רצוף, שוב הצדיק את הקרדיט שקיבל מאריק בנאדו והשווה בדקה ה-64. אילו הייתה מנצחת, חיפה הייתה עולה זמנית למקום השלישי, אך בסיום הערב היא נותרה במקום הרביעי. בסיום אוהדי מכבי חיפה שרקו בוז לעבר קבוצתם. האורחים מהשרון השיגו נקודה ראשונה אי פעם בחיפה, אך לרוע מזלם בן רייכרט פונה לבית החולים עם פציעה בשריר הירך האחורי.

1:1 מאכזב למכבי חיפה מול רמת השרון

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
המומנטום נעצר. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו אמר בסיום: "אני חושב שניסינו ללחוץ ולעשות את הדברים כמו שצריך. בחצי הראשון הגענו למצבים שהיינו צריכים להבקיע, אך לא הבקענו. כרגע אנחנו לא מספיק טובים. זה היה משחק שהוא מוקש, היינו יכולים לעשות את הדברים בצורה הרבה יותר טובה, אבל אין מה לעשות. אנחנו עם הפנים לקדימה. מטעות קיבלנו גול, במחצית השנייה הם הגיעו למצב או שניים אבל היינו הרבה יותר דומיננטיים. כרגע אין לנו את האיכות המספקת כדי לכבוש בכמות שאנחנו רוצים. אנחנו לא מתקרבים למכבי תל אביב ביכולת שאנחנו מציגים, ציפינו ורצינו לנצח אבל זה לא קרה.

לגבי השחקנים שקיבלו הזדמנות בהרכב: "כרגע זאת היכולת, נקווה שזה ישתפר בהמשך. נגיע לחודש ינואר כשזה יהיה רלוונטי, נראה אם המועדון יימצא לנכון לצרף שחקנים. עד אז נסתדר עם מה שיש".

יניב קטן הוסיף: "ברור שהתוצאה רעה מבחינתנו. כשאתה לא מבקיע אתה נענש, וזה מה שקרה לנו היום. היו לנו רגעים לא רעים בכלל, אבל לא ניצלנו מצבים ובסופו של דבר זו תוצאה רעה. במשחקים הקודמים הבקענו שערים וידענו לנצח, הפעם החמצנו. לחץ? זה קיים בכדורגל ובמיוחד במכבי חיפה. מי שלא יודע לעמוד בלחץ, לא צריך לשחק כדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
הוא דווקא מאוכזב. חיים שאבו/אדריאן הרבשטיין

חיים שאבו, מאמן הפועל ניר רמת השרון, אמר בסיום: "יכולנו להוציא יותר, אבל אנחנו לא חזירים. רצינו לקחת שלוש נקודות שהן חשובות להמשך המאבק בתחתית, אבל תיקו זה טוב והוא משקף את מהלך המשחק. גם אנחנו וגם הם יכולנו להכריע, בסך הכול זו נקודה חשובה ואנחנו כבר מסתכלים על הפועל חיפה בשבת. אני נתתי אמונה לשחקנים, הם הביאו את השינוי בשבועות האחרונים. אנחנו מגיעים לכל מגרש במטרה לנצח ואני מקווה שזה ימשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully