וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מהפך לנתניה, הרצליה הפסידה בלוד

המוליכה חזרה מפיגור ב-1:2 על הכח, הקבוצה של קשטן נכנעה 1:0, אשקלון שלישית אחרי 1:1 בעפולה. יבנה-ראשל"צ 1:2

אחרי שהמחזור ה-15 בליגה הלאומית נפתח ביום שישי עם משחק בודד בו טיפסה הפועל פתח תקוה זמנית למקום השני עם 0:3 על הפועל נצרת עילית, נערכו הערב ארבעה משחקים נוספים, כשמחר יושלם המחזור עם עוד שלושה משחקים.

עידן שריקי מכבי נתניה חוגג שער. קובי אליהו
עוד שער ניצחון. עידן שריקי/קובי אליהו

הכח עמידר רמת גן - מכבי נתניה 2:1

אחרי התיקו הביתי מול הפועל ירושלים שקטע רצף של שישה ניצחונות, הקבוצה של יוסי מזרחי המשיכה לאכזב כשנקלעה לפיגור מפתיע משער של איציק נאש בדקה ה-43, לפני שאיומבי קאיודה הרגיע את המוליכה עם השוויון בדקה ה-68, ועידן שריקי סיפק עוד שער ניצחון יקר בדקה ה-85, שהחזיר את הפער מהמקום השני לתשע נקודות.

הפועל בני לוד - מכבי הרצליה 0:1

המקומיים חזרו למסלול הניצחונות אחרי ה-3:0 שחטפו מהפועל רמת גן במחזור הקודם, ונהנו משער מוקדם של מחמוד עבאס בדקה ה-30 שהכריע את המשחק. הקבוצה של תומר קשטן, שניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקיה האחרונים, איבדה את המקום השני וגם הרבה גובה במירוץ לעבר העלייה.

הפועל עפולה - הפועל אשקלון 1:1

קרב הקצוות בצפון היה צמוד בהרבה מהצפוי. עפולה רצתה לחלץ נקודות יקרות שירחיקו אותה מהקו האדום אחרי ההפסד לשכנתה לתחתית ראשון לציון בשבוע שעבר, אבל אשקלון הדוהרת, שכבשה 19 שערים בחמשת משחקיה הקודמים, עלתה ליתרון בדקה ה-65 משער של אורי מגבו. אלא שעפולה השיגה את הנקודה שלה לבסוף, כשמתן נחמני התכבד בשער השוויון בדקה ה-76.

מכבי יבנה - הפועל ראשון לציון 1:2

את שני הניצחונות האחרונים שלה יבנה השיגה בחוץ, ודווקא בבית היא הסתבכה מול הלפני אחרונה, עד שניצחה לבסוף. יבנה עלתה ליתרון כבר בדקה השמינית, כשספואן זועבי ביצע עבירה ברחבה ומאור פרץ דייק מהנקודה הלבנה והעלה את מאזן שעריו העונה ל-11. בדקה ה-32 הגיע השוויון של ראשון לציון. שלומי אזולאי מצא את אסף כהן, שהקפיץ מעל גיא סאלם פנימה. אלא שבדקה ה-88 אנטוניו פבלוב הבולגרי חגג את שערו הראשון בישראל והבטיח את הניצחון של המקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully