וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה וילאש בואש פוטר מטוטנהאם

המאמן הפורטוגלי של התרנגולים שילם במשרתו על התבוסה 5:0 מול ליברפול. קאפלו, די מתאו ולאודרופ מועמדים להחליפו

אנדרה וילאש בואש, מאמנה הפורטוגלי של טוטנהאם פוטר היום (שני) מתפקידו. כך הודיע המועדון באתר הרשמי שלו. המאמן משלם את המחיר בעקבות פתיחת העונה הכושלת של הקבוצה, שנחלה אתמול מפלה קשה והובסה בביתה 5:0 על ידי ליברפול. ההתערערות במעמדו של בואש החלה כבר לאחר התבוסה המשפילה 6:0 בחוץ מול מנצ'סטר סיטי בחודש נובמבר, ולמרות תוצאת תיקו מול מנצ'סטר יונייטד וניצחונות על פולהאם וסנדרלנד, המפלה הביתי המבישה מול המרסיסיידרס הייתה הקש ששבר את גב הגמל מבחינת הנהלת הספרד.

בהודעה שפרסם המועדון בטוויטר נכתב: "הגענו להסכם עם וילאש בואש על התרת חוזהו בטוטנהאם. ההחלטה הזו הגיעה בהסכמה של שני הצדדים ועל פי רצון של כולם".

אנדרה וילאש בואש מאמן טוטנהאם. AP
משלם את המחיר. וילאש בואש/AP

המאמנים שמוזכרים כעת כמועמדים עיקריים להחליף את הפורטוגלי הם פאביו קאפלו מאמן נבחרת רוסיה, רוברטו די מתאו מאמנה של צ'לסי לשעבר ומיכאל לאודרופ מאמנה של סוונסי.

וילאש בואש בן ה-36 שימש כאחד מעוזריו של ז'וזה מוריניו בפורטו, צ'לסי ואינטר ובעונת 2009-10 עשה את טבילת האש הראשונה שלו כמאמן ראשי כשעמד על הקווים של אקדמיקה. בעונת 2010-11 חזר לפורטו, הפעם כקברניט של הקבוצה אותה הוא הוליך לטרבל: אליפות, גביע וזכייה בליגה האירופית. באותה תקופה וילאש בואש כבר החל להיות מוזכר כ"מוריניו הבא" וכמוהו, עזב את פורטו לטובת צ'לסי. אלא שבניגוד למוריניו, וילאש בואש לא הצליח להצעיד את צ'לסי להצלחות ופוטר ממה אחרי פחות משנה בתפקיד. בקיץ 2012 הוא מונה למאמן טוטנהאם, אותה הוליך ל-44 ניצחונות, 20 תוצאות תיקו ו-16 הפסדים בכשנה וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully