וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר מועמד לווסט ברומיץ', גם עוזרו של אנצ'לוטי

הנורבגי שרשם הצלחה מסחררת במולדה, עשוי לחזור לכדורגל האנגלי. גם עוזר מאמן ריאל מדריד, פול קלמנט, גבוה ברשימות

חלוץ מנצ'סטר יונייטד לשעבר, אולה גונאר סולשיאר, עשוי להתמנות למאמנה החדש של ווסט ברומיץ' - כך על פי מספר כלי תקשורת באנגליה. הבאגיז פיטרו את סטיב קלארק אחרי ההפסד 1:0 לקרדיף סיטי, הרביעי ברציפות של הקבוצה שגם סופרת שישה משחקי ליגה ללא ניצחון.

אולה גונאר סולשיאר מאמן מולדה. EuroFootball, GettyImages
עד עתה רשם הצלחה מסחררת כמאמן. סולשיאר/GettyImages, EuroFootball

ווסט ברום ששימשה כאחת מהפתעות העונה שעברה אותה סיימה במקום השמיני, מדורגת כעת במקום ה-16 בטבלה, שתי נקודות מעל הקו האדום וב"דיילי סטאר" וב"אקספרס" טוענים הבוקר שסולשיאר הוא אחד מהמועמדים הבכירים להצעיד אותה למאבק ההישרדות בחודשים הקרובים.

הנורבגי בן ה-40 שיחק במנצ'סטר יונייטד מ-1996 עד שפרש ב-2007 ושנה לאחר מכן החל לאמן את קבוצת המילואים של מנצ'סטר יונייטד. ב-2011 הוא חזר למולדתו כדי לעמוד על הקווים של מולדה. הוא הצעיד אותה לשתי אליפויות רצופות (2011 ו-2012) ולזכייה בגביע (2013).

מועמדים נוספים שהוזכרו לרשת את קלארק על הקווים הם מייק פילאן ששימש כעוזרו של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד בשנים 2008-2013, ופול קלמנט שמשמש כעוזרו של קרלו אנצ'לוטי בריאל מדריד ועבד תחתיו גם בצ'לסי ופ.ס.ז'. מועמד נוסף שהוזכר הוא מייקל אפלטון, ששיחק בקבוצה, היה חבר בצוות האימון שלה במשך כמה שנים ובהמשך עמד על הקווים של פורטסמות', בלקפול ובלקבורן.

עוזר מאמן ריאל מדריד, פול קלמנט. AP
ג'וב ראשון כמאמן ראשי? קלמנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully